Mindkét futamot megnyerte és 14 ponttal vezeti a bajnokságot a Yamaha R1-gyel induló Kovács Bálint. Így látta az ifjú magyar motoros a Spanyol Superbike elmúlt hétvégi versenyeit.
Minden eddiginél könnyebben alakíthatjuk át a motort, hogy karcsúbb, kezesebb és nagyobb hatótávú legyen. Persze nem olcsó mulatság – több ezer eurót kóstál a teljes készlet.
A megkérdezettek többsége úgy véli, tíz éven belül el kell búcsúzni a hagyományos autóktól, motoroktól. Kérdés, hogy ez technikailag kivitelezhető-e vagy csak egyszerű utópia.
Csaknem fél évszázadot kellett várni a Lambretta feltámadására, de megérte kibekkelni, mert nemrég három vadonatúj modellcsaláddal tért vissza a legendás márka.
Nemrég azt jósoltuk, hogy hamar gazdára talál az összes Super Duke RR, de erre mi sem számítottunk. Megrohanták a foglalási oldalt, az osztrákok pedig nem győzik gyártani az új Duke-ot.
Az már tavaly tavasszal sejthető volt, hogy visszaesik az új autók és motorok forgalma, ennek dacára néhány ország és motorkategória kifejezetten jól teljesített. Úgy tűnik, terepezni akarnak az emberek.
Új, egységes arculatra váltottak a hazai Yamaha-szalonok, hogy a motorosok még szebb, színvonalasabb környezetben válogathassanak a robogók, túragépek és sportmotorok között.
Ennél jobban nem is kezdődhetett volna az idény a H-Motónak és Kovács Bálintnak. Az ifjú magyar pilóta kategóriagyőzelemmel mutatkozott be az ESBK első versenyhétvégéjén.
Nyakunkon a motoros szezon, így aztán érdemes átnézni holmijaidat, és ha kell, felfrissíteni a ruhatárat. Kedvcsinálónak bemutatjuk a B-Star gyűjteményének egyik legújabb tagját.
Tulajdonképpen alig van leszorító hatása, mégis sikeres lehet a Rizoma visszapillantóval egybeépített aerodinamikai eleme. Háromszáz felett már kicsit lenyomja a motor elejét.
Gyökeresen megváltozik az Unión kívülről rendelt alkatrészek, áruk vámügyintézése. ÁFA-köteles lesz az összes termék, és a költségek miatt értelmét veszíthetik a kínai rendelések.
A BMW igazi modelldömpinggel kezdte az évet, és ez meg is hozta gyümölcsét: új eladási rekordot ért el 2021-ben. Még idén újabb különleges gépekkel bővül a választék.
A tavalyi, kétfutamos beugrás után 2021-ben már teljes szezont teljesít Kovács Bálint a Spanyol Superbike-ban. Most hétvégén kezdődik a bajnokság az első, jerezi fordulóval.
Szigorodó környezetvédelmi előírások ide vagy oda, a Malaguti ragaszkodik a sportmotorokhoz, és továbbra is gyártja a pofás RST 125-öt. Utánajártunk, mit tud az olasz nyolcadliteres.
Ezúttal nem csak látványos képekkel, hanem fontos üzenettel is jelentkezett a Kanyarfotó csapata. „Egy idő után bent marad a furulya, és nem a majrécsík eltűntetése lesz a legfontosabb az életben.”
Nem csoda, hogy pont Steven Tylert és az Aerosmith-t kérte fel a Harley új termékei reklámozására. Az örökifjú frontember maga is motorozik, és imádja a milwaukee-i choppereket.
Szabadkezet adtak a mérnököknek, hogy megmutathassák: mire képes a KTM K + F osztálya, ha egyszerűen „mindent lehet”. A végeredmény 180 kilós tömeg 180 lovas teljesítmény mellett.
Motorként szinte értelmezhetetlen, mégis a motorozás történetének egyik legérdekesebb darabja az MSS1. Abból épült, amit a katonák hátrahagytak, beleértve a repülőgépeket is.