Immáron hivatalos, hogy újabb két taggal gyarapodik az R 18 modellcsalád. A főként tengerentúli piacra készülő Transcontinental elsősorban felszereltségével és méreteivel tűnik ki a tömegből, hiszen gyakorlatilag olyan hosszú, mint egy Smart (2640 mm), szélessége pedig megközelíti az egy métert.
Értékesítési rekordot ért el a BMW Motorrad
Emellett érkezik az R 18 B is, mely természetesen egy bagger, és az alapkivitelnél nagyobb üzemanyagtartállyal, valamint méretes fejidommal lép színre. Érdekesség, hogy a vevők kiválaszthatják, milyen méretű felniken gördüljön az R 18,
elöl 19-es és 21-es, míg hátul 16-os és 18-as méret közül választhatunk, sőt a hírek szerint fűzöttküllős és öntött kerék is elérhető lesz.
Mindkét változat hosszabb, nagyobb hatótávú, valamint meredekebb villaszögű lesz az R 18 alapkivitelénél, és várhatóan 2021 végén jelenik meg a kínálatban.
Szintén a bajorok háza tájáról érkezett hír, hogy a járványhelyzet dacára is rekordot döntött a BMW Motorrad, és több motort adott el idén januártól márciusig, mint bármikor korábban. 2021 első negyedévében 42 592 darab új robogó és motor talált gazdára, azaz csaknem negyedével több, mint tavaly.
Ez egyben a cég valaha volt legjobb első negyedéves eredménye,
ami valószínűleg annak köszönhető, hogy egyre többen váltanak kétkerékre, illetve a tavaly ősszel leleplezett újdonságok egész sora is hozzájárult a sikerhez.
Csak az utóbbi fél évben tucatnyi modellről rántották le a leplet: sorra jött a BMW G 310 R, G 310 GS, az S 1000 R, a C 400 GT és X robogó, az általunk tesztelt BMW R 18 és R 18 Classic, az R nineT famíliáról és a kívül-belül megújult R 1250 RT-ről nem is beszélve.