Pillekönnyű Akrapovič kipufogó, megannyi szénszálas alkatrész és filigrán, kovácsolt alumínium felni – ezekkel érték el, hogy mindössze 180 kilóval mérlegel a 180 lovas, új Super Duke RR. Az új kerekeken Michelin Power Cup2 abroncsok feszülnek, de nem csak ez, hanem a vadonatúj felfüggesztés is sokat javított a motor kezelhetőségén.
Gyorsan megvették az összes KTM 1290 Super Duke RR-t
A felfüggesztés is a teljesítményhez méltó: elöl minden paraméterében állítható WP APEX PRO 7548 villa segít ívre terelni a gépet, mégpedig WP APEX PRO 7117 kormány-lengéscsillapítóval megspékelve, míg a központi rugóstag szerepét WP APEX PRO 7746 tölti be.
Ilyen impozáns felsorolás után nem meglepő, hogy percek alatt elfogyott az 500 darabos, limitált széria. Sejthető volt, hogy gyorsan lecsapnak a készletre, de az talán a KTM-eseket is meglepte, hogy
a vásárlók 48 perc alatt kisöpörték a raktárat.
Ezért a KTM-nél úgy határoztak, hogy várólistát nyitnak a hoppon maradt vevőknek, s ha valaki lemondja a foglalást, akkor a soron következőé lesz a motor. Az RR annak dacára – vagy éppen azért – volt kelendő, hogy 25 690 eurós árcímkével került fel az oldalra, vagyis 21 százalékkal drágább az alapmodellnél.
Márkafórumokon felmerült az a pletyka is, hogy az osztrák gyár újabb sorozatot dob piacra az igencsak kapós RR-ből, de mivel ez egy korlátozott számú, exkluzív széria, erre vajmi kevés esély van. Azaz marad a várólista a későn ébredőknek, illetve a használtpiac böngészése, ahol később felbukkanhat egy-egy példány, igaz, már nem 25-26 ezer eurós áron.