Miként a hibridautók, a hibridmotorok is népszerűek lehetnek Európában.
Három helyszín, négy hétvége és a sorozatra jellemző, izgalmas csaták – ez a MAMI Kupa.
Nő a motorpiac és – talán – megszűnik az alapanyaghiány is, állítják a szakértők.
Ősszel még prototípus volt, de idén már a boltokba kerülhet az új Ténéré 700 Raid.
Két napon át látogatható a tárlat, ahol több előadást is tartanak majd a legendás utazókról.
Jól startolt az új RT és az S 1000 R, de továbbra is a GS a király.
Kiderült, hogy nagyon ritkán pislognak a GP-versenyzők, ráadásul nem csak motoron ülve.
Az ázsiai piacra készült ZX-25R után zöld utat kaphat a 400-as változat is.
Jól néz ki és meglepően kedvező az ára – csupa meglepetés a CFMoto crossovere.
Véget ért a kéthetes küzdelem, és most először diadalmaskodott a spanyol márka a sivatagban.
Immáron hivatalos: négykerékre vált és autóversenyző lesz a Doctor.
A nézőnek úgy tűnhet, a pályán dől el a harc, pedig a csata már az edzőteremben megkezdődik.
Három pilóta hét percen belül és már csak egy nap van hátra – ebből még bármi lehet.
Ma már nagymotorra is vehetsz téligumit, de a kínálat nem túl gazdag.
Szinte elképzelhetetlen, hogy lehet egész napon át ilyen tempót tartani. Eduardónak sikerült.
Azoknak készül a ContiRoadAttack 4, akik túragéppel is szeretnek tempósan kanyarodni.
Egy újabb lehetőség, hogy a kezdő motorosok se kottázzák el a kanyarokat.
Intő jel a nagy gyáraknak, hogy két elektromos motorokat gyártó márka is bekerült a Top10-be.