Gyorsak és főként szinte hangtalanok az új motorok, ami fontos szempont volt a kiválasztásnál.
Egyszerre túramotor és kanyarkirály a KTM új sorkettese.
Korlátozott darabszámban lesz elérhető, szóval aki ilyet keres, annak nem árt igyekeznie.
Idén már kétszer annyian teljesítenek szolgálatot kétkeréken, mint a korábbi években.
Az elektronika közbeszól, hogy ideális legyen az ugratás, sőt a leérkezés is.
Soros, kéthengeres 650-es és 800-as gépek álltak szolgálatba.
Megjelenése a nagyobb, 500-as modellekére hajaz, de sokkal könnyebb és karcsúbb azoknál.
Gyakorlatilag büntetés nélkül megúszták az esetet.
Nőtt a hatótáv, a szabad hasmagasság, sőt a végsebesség is.
Egy jobb nagyrobogó árából kijön az új kéthengeres, de egyelőre csak Ázsiában kapható.
Egy héten át vadásznak a gyorshajtókra, különösen pénteken lesz sok traffipax az utakon.
Számadó Máté és Luki Owen indul majd az új motorokkal az IDM-ben.
A főfékhenger miatt hosszabb lehet a fékút, ezért ingyenesen javítják az érintett Busákat.
Nagy igazság: egy motorbalesetben az a kevésbé fontos részlet, hogy ki volt a hibás.
A verseny, ahol a célbaérés maga a győzelem. Idén magyar pilótának is szurkolhattunk.
Több mint húsz nagydíjnak kellett eltelnie, hogy újra hondás pilóta álljon a dobogó tetején.
A trend azt mutatja, hogy sok a túrázó és egyre többen ülnek autóból motorra.
Négyféle motort próbálhatsz ki a legendás piliscsévi krosszpályán.