Itthon még el sem ült a vihar a sávolyi MotoGP pálya körül, miközben a nemzetközi sajtó már a Balatonringet felváltó spanyol pályáról cikkez.
Nem kapja meg az állami hitelt a pályát építtető cég.
Új funkciókkal bővült eseménynaptárunk.
Motokrosszos körökben az egyik legelterjedtebb vitatéma, hogy megéri-e a drágább négyüteműekbe invesztálni.
A szűnni nem akaró felhőszakadás miatt sokáig úgy nézett ki, hogy az utolsó napon nem tudnak tesztelni a csapatok.
Lassan le kell mondanunk a megszokott újság előfizetéseinket, és helyettük a Magyar Közlöny aktuális számait magolni, napestig.
Talmácsi Gábor megtette első köreit az idei versenymotorjával, a SpeedUp csapat hatszáz köbcentis Moto2-es gépével.
A sávolyi MotoGP pályával kapcsolatban a beruházók közös nyilatkozatot tettek.
1200 köbcentis sor kettessel újít a Yamaha.
A Doctor már tavaly ősszel kinyilvánította, a jelenlegi formában nem folytathatják tovább az együttműködést a Fiat-Yamaha csapattal.
Milyen egy BMW S 1000 RR hengerfeje amikor ekkora fordulatszámon pörög a motor?
Verőfényes napsütés és kellemes meleg idő volt a barcelonai versenypályán, így egy teljes tesztnapot tudtak teljesíteni a motorosok.
Február 18-tól mégsem lesz eredetiségvizsgálat a műszaki vizsgán.
A nagyteljesítményű szupertúrázók kategóriájába tartozó BMW K1200GT sosem gyengélkedett, utódja mégis erősebb lett. Az új, 1300-as változatot az évek óta etalonnak számító Yamaha FJR félautomata változatával hasonlítottuk össze.
A mai motorokat elnézve, nem jellemző hogy az árcsökkentés vezérelné a tervezőket.
Talmácsi Gábor ma délelőtt az egyik gyorskörében – a telemetria adatokat alapján 191,8 km/h-s tempónál – elesett.