Szerencsére a védőfelszerelései ötösre vizsgáztak és megóvták a súlyosabb sérülésektől. Edzőmotorja azonban összetört, így szerelői azonnal nekiláttak, hogy kicseréljék a sérült alkatrészeket, hogy mielőbb visszatérhessen a pályára. Végül délután három óra magasságában ült újra motorra és kb. 40 kört teljesített. A mai napra kiírt feladatok a kipufogók és a különböző keverékű gumik tesztelése volt, amit sikeresen teljesítettek. Megtalálták a legmegfelelőbb kipufogót a motor teljesítményéhez és nagyon sok információt gyűjtöttek a gumikról is, ami minden verseny alkalmával az egyik lényegi kérdés a futamok előtt.
Péter is eredményes napot zárt. Talmához hasonlóan ő is nagyon sokat gyorsult, bár a nap végére inkább a biztonságos motorozásra törekedett, csakúgy, mint mindenki. Ennek oka pedig az volt, hogy egy moto2-es motorblokk szétdurrant a pályán és az aszfaltra ömlött belőle az olaj. Jóllehet a pályamunkások felszórták a szennyeződést, a versenyzők mégis jobbnak látták a kockázatmentesebb motorozást.
"Nagyon jót edzettem, motoroztam ma is és sok értékes információval lettünk gazdagabbak a nap végére azokkal az alkatrészekkel kapcsolatban, melyeket a versenyek során is használni fogunk. Összességében eredményes napot zártunk és bár az esés nem kellett volna, szerencsére nem lett nagyobb bajom, csak a könyökömet ütöttem meg, és nagyon remélem, hogy ezzel le is tudtam az összes esést az idei évre.
Némiképp módosul az elkövetkező napok programja, ugyanis nem maradunk Valenciában 15-16-án, hanem átmegyünk egy másik pályára – Alcarras Race – motorozni, majd 17-én és 19-én Barcelonában folytatjuk a munkát."
Sebestyén Péter: "Ma nem fújt a szél és melegebb is volt az idő, mint tegnap, így lényegesen gyorsabb köröket tudtam produkálni, ami körről körre motivált. Sok munka vár még rám, de készen állok a feladatra és alig várom, hogy újra motorra üljek."