Egy egyszerű kérdésre keresték a választ a Fischer cég mérnökei: mire vágyik az átlagos, ’kispénzű’ motoros?
Egy feltűnő formára, olyan alkotóelemekre melyek nevét bármikor bedobhatja beszélgetés közben, és egy blokkra, ami nyomatékos, és jól gyorsul százra.
![Fischer](/img_news/2010/0216_fischer.jpg)
És az lényeg: az európai piacra – számításaik szerint – 5000 euró alatti áron tudják majd szállítani a motort. 1.350.000 forint, sok vagy kevés?
Ha azt nézzük, hogy ezzel az utcai motorozást minden tekintetben kielégítő motort adnak, akkor kimondottan kedvező.
Ha úgy vizsgáljuk, hogy a Kawasaki ER6-N áráért egy ismeretlen gyártótól vásárolunk, akkor már kevésbé kedvező a kép. Mindenesetre a törekvés értékelendő, a piac pedig eldönti, hogy van e létjogosultsága az új ötletnek.