1972. Tombol a teljesítmény- és sebességhajsza. Megszületik az a motor, mely az összes, ma is gyártott Kawasaki alapja: a Z1 900.
Két henger is elég? A Yamaha mérnökei szerint igen: megnövelt erőforrással térhet vissza a félidomos sportgép.
Kiadnál egy millióval többet, hogy műanyagba csomagoljanak? A csupasz motorok 2011-es kínálata.
A Ducati hátránya két másodperc, de a csapat mégis bizakodó: Rossi mérnöki képességeiben bíznak.
Stefano Favaro szerint a világbajnok motorversenyző nem tudta, hogy milyen kemény munka folyik a háttérben.
Eldőlt, hogy Talmácsi Gábor nem indul az idei gyorsaságimotoros-világbajnokságon.
A BMW hathengeres Gran Turismóját Fokvárosban mutatták be a világ szakújságíróinak.
Még mindig nincs csapata Talmácsi Gábornak.
A BMW Dél-Afrikában mutatta be soros hathengeres szupertúrázóját. Tesztvideó hamarosan, addig is egy kis ízelítő.
A Bike Segély Alapítvány munkatársai tovább munkálkodnak baleset-megelőzési kampányaikon.
Tavaly jelent meg az első befecskendezős RM-Z250-es, amelynek váza és futóműve is komoly fejlesztésen ment keresztül. Déczi Baluval Piliscséven teszteltünk.
A helyszín és az időpont nem változott a programok azonban az eddigieknél is színesebbek, szórakoztatóbbak, és még szélesebb közönséghez szólnak.
Vajon miért annyira népszerű a Kawasaki ezerhetes cirkálója, és miként teljesít a kategóriatársakhoz képest? Utánajártunk.
Két magyar pilótával vág neki a 2011-es szezonnak a Team Hungary Toth.
A magassági motorozás világrekordját 1995-ben döntötte meg egy magyar motoros, és ezt a csúcsot azóta sem tudta felülmúlni senki. Talán egy honfitársunknak sikerül?
Bőr, Cordura vagy Gore-Tex? Javítás, tisztítás vagy feliratozás? A Katayungánál jártunk...
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium december 27-én közzétett díjtáblázatban nem található a korábban kiharcolt motorosokra vonatkozó eMatrica kategória.
Az olaszok és a németek nagyágyúit a brnói versenypályán eresztettük össze.