Az átigazolások és a háttéralkuk is közelebb hozzák a két sorozatot egymáshoz.
Drága, csak rövidtávon használható, de egyedi darab, ez tény.
Egy könnyű, stílusos motor, nulla szélvédelemmel. Ez a Solus SR500.
A Man TT után az Ulster GP-n is remekelt a suzukis versenyző.
Augusztus huszadikán irány a Hungaroring!
A Kawasaki és a Honda is új köntösbe öltözteti ezres sportmotorját 2012-re.
Claudio Castiglioni ma reggel távozott közülünk, mindössze 64 éves volt.
A menetteljesítmény és a hatótáv szinte megegyezik a benzines társakkal, csak a megszokást kell legyőznünk, hogy az utcakép része legyen.
Monzában Troy Corser és James Toseland Superbike Vb-s motorjait, valamint a Superstock FIM kupás versenygépet is kipróbálhattuk.
A 200 mérföld/órás elit klubhoz új márka csatlakozott, ráadásul tisztán elektromos meghajtással.
Nincs elsöprő Honda fölény, de holnap is egy repsolos motor indulhat a pole-ból.
A Ledermann Racingnél máshogy értelmezik a fenti gondolatot, mint az utca átlag motorosai...
Már ami a baleseti statisztikákat illeti. A számok azt mutatják, hogy a robogó is veszélyesebb a motornál.
A következő szezon motorjai csapnak össze a Cseh Nagydíj másnapján.
Az utca motorosainak meg- fizethető, olcsó gépekre van szüksége? Nem.
Ősszel Egerben folytatódik a fél évszázados hagyomány.
"6% teljesítmény- növekedés, spontánabb gázreakció, 4,2 kg súlycsökkenés." Biztos, hogy ez kell nekünk?
A legszebb és leg- különlegesebb Moto2-es gépet tesztelték az éles bevetés előtt. Vyrus 986 Misanóban.