Az indiai és ázsiai piac - európai szemmel - hihetetlen eladásokat produkál: míg az öreg kontinensen a recesszió tönkre vágta az elmúlt évek motoreladásait, addig tőlünk keletre milliószámra fogytak a praktikus, jól használható kétkerekűek.
A Royal Enfield sikere mellett megjelentek új márkák is, a motorokra jellemző, hogy 250-350 köbcentis, léghűtéses, egyszerű konstrukciókról van szó, melyek megfizethetőek, és a fenntartásuk is az ottani, szerényebb fizetésekhez igazodik. A motorok futóműve jól tűri a változó útviszonyokat, hiszen az aszfalton is komfortos gépek akkor sem jönnek zavarba, ha földútra tévedne velük az ember.
2012-ben a Triumph és a KTM is beszáll a játékba: a kiszivárgott hírek szerint a legkisebb Duke sikerén felbuzdulva egy 350-es Duke kiadását tervezi az osztrák cég, főként az indiai piac részére. A Triumph is a klasszikus vonalat követi: 350-es egyhengerese aszfalton és könnyű terepen is jól boldogul majd, és várhatóan a Street Single nevet fogja viselni. A KTM egyébként jelenleg is kínál speciális modellt Indiában, hiszen a nyolcadliteres Duke 200 köbcentiméteres változatban is elérhető, konkurenciát állítva ezzel a negyedliteres gépeknek.
A magyar piacnak is jót tenne, ha az olcsó, 125-ös gépek egymilliós kategóriája, és a nagymotorok kétmillió feletti árszintje között nem lenne ekkora szakadék, és a sokcélú, megfizethető motorok elterjednének az utakon, hiszen ezek a gépek a városi közlekedésben ugyanúgy megállják a helyüket, mint a hétvégi - akár földutas - kirándulások alkalmával.