Egy időben mindenki sokat beszélt az ózonlyukról, a csapból is ez folyt. Nagyjából három véleményt lehetett hallani: Végünk van! Á, nem is olyan vészes. Semmi baj! Most akkor melyik igaz a három közül?
Minőségi felfüggesztés, pörgős, életteli erőforrás és vagány forma - ezek mind a fürge KTM 390 Duke jellemzői, melyhez most kihagyhatatlan áron juthatsz hozzá. (X)
Télen fokozottan igaz, hogy muszáj feltűnőnek lennünk. Sokféle módon javíthatsz a láthatóságodon, de érdemes tudni, hogy ezeknek csak egy része használható közúton.
A következő években az ország keleti és nyugati régiója is számos tehermentesítő aszfaltcsíkot kap. Arról is döntöttek, hogy miként változik az útdíjfizetés rendszere.
Különleges terepmotoron dolgoznak az amerikaiak, ami hangtalanul lopakodik, ha kell, de alkalomadtán gázolajjal vagy éppen kerozinnal is vígan elpöfög.
Két hét és több ezer kilométer után másodpercnyi különbségek? Izgalomból, drámából nem volt hiány az idei Dakaron, ahol ezúttal is a KTM bizonyult a legjobbnak.
Az EICMA-n maga Marc Marquez gördült be a színpadra versenygép utcai változatával, mely immáron a nagyközönség számára is elérhető, igaz, mélyen zsebbe kell nyúlni érte.
Meglepő módon nem az árzuhanás, hanem a gazdaság élénkülése pörgette fel a hazai üzemanyag-fogyasztást. Végre nem csak a dízel fogy, tarol a 98-as és a prémiumbenzin is.
Rosszul teszi, aki a csupasz izommotorok közé skatulyázza be a BMW-t. Jóllehet, erős és ruhátlan, de a Roadster-életérzés másról, sokkal többről szól.
A most napvilágot látott infók alapján sejthető, hogy a bajorok nem csak egy félliteres, de egy annál kisebb motort is hadrendbe állítanak a TVS együttműködés keretében.
Bár az Egyesült Államokban szinte minden fontosabb versenyt megnyert, európai karrierjének elején nem sokan hittek benne. Így visszatekintve, óriási tévedés volt.
Ha az üzlet egyszer beindul, ugye. A mondás mára úgy módosult, ha egyszer beindult, arra rámozdulnak a távol-keleti gyártók is, mindenkit meglepve az eredménnyel.
Sokan találgatták, hogy vajon Stoner tényleg megelégszik-e - korai visszavonulását követően - a családdal és a horgászattal. A választ most a HRC adta meg a rajongóknak.
Mintha egy születésnapi buliba csöppentünk volna, olyan családias hangulat fogadott minket a MAMI Kupa díjkiosztóján, ahol kiderült, hogy bizony idén sem fogunk unatkozni.
Nem véletlenül lesték a cég szakemberei árgus szemekkel, hogy mit szólnak a rajongók a tavaly bemutatott prototípusokhoz. Érkezik a Husky 401, rögtön kétféle kivitelben.
Törött kormánnyal, egy kézzel versenyezni száz kilométeren át? A Dakar legutóbbi szakaszán ismét bebizonyosodott, hogy a terepralisok igazi kőkemény legények.
Azt a keddi napot nehéz elfelejteni, pedig már tíz éve volt. A rádióban hallottam meg a hírt, s percekig visszhangzott a konyhában: a 27. Dakar-ralin életét vesztette Fabrizio Meoni.
Ne búsulj, hogy nincs pénzed a nagy motorépítő műhelyek drága modelljeire! Vegyél egy készletet, és készítsd el saját scrambler, bobber vagy café racer gépedet!