Rea és Sykes ott folytatta, ahol legutóbb abbahagyta, igaz, ezúttal nem arattak sima, kettős győzelmet, de előnyük is így több mint megnyugtató.
Egykoron repülőgépeket gyártott, de ma már exkluzív motorkerékpárjairól ismert a legendás MV Agusta. Az olasz márka idén ünnepli hetvenedik születésnapját.
A chopperek és cirkálók után most a versenysportban is kipróbálja magát a Victory. A gépet látva egyből felmerül a kérdés: lesz szériaváltozat is?
Megfelelő öltözet nélkül motorozni se nem menő, se nem laza, egyszerűen butaság. Nem hiszed? Ezt figyeld!
Festői környezetben lehetsz szemtanúja - vagy akár résztvevője - a kihívásnak, mely végén a legügyesebb motorosok az ázsiai döntőben mérkőzhetnek meg egymással.
Hazánkban ma már 160-170 ezer rendszámos nagymotor fut, így elkerülhetetlen, hogy a döntéshozók is számoljanak velünk, extra szolgáltatásokkal kényeztetve a kétkerekűeket.
A valaha sportmotorként aposztrofált XX jelenleg a túrázók egyik kedvence. Tartóssága és dinamikája révén ma is jó ajánlat, még ha akad is egy-két jellemző hibája.
Közel két tucat hazai és külföldi épített vas várja a motorosokat az immáron hagyományosnak mondható Custom Show-n, ahol a közönség szava dönt a helyezésekről.
Érdemes magad mögött hagyni az aszfaltozott utat, mert az erdők mélyén igazi csodák várnak. Télies időjárás és lenyűgöző panoráma a Bihar-hegység vadregényes tájain.
A fogadóirodák bukijai vakarhatják a fejüket, ugyanis nemrég komoly pénzt ajánlottak Lorenzo vagy Rossi világbajnoki címére, pedig mára a yamahások a vb valódi esélyesei.
Nem a Gold Wing az első japán bokszer és a Jawa sem kaliforniai. Új sorozatunkban a kevésbé ismert márkák izgalmas modelljeit mutatjuk be.
Az egyre erősödő A2-es szegmens újabb résztvevőjéről hull le a lepel június első hétvégéjén. Túlméretes csupaszmotor érkezik a Yamahától MT-25 néven.
A japán márka nem csak kétkerekűivel próbál a motorosok kedvében járni, hanem vezetéstechnikai és baleset-megelőzési oktatást is szerveznek a számukra. Tippek és trükkök egy középhaladó szemszögéből.
Magyar csapattal bővül a Superbike-világbajnokság Supersport kategóriájának mezőnye, ugyanis a hazai Schmidt Racing is ott lesz Misanóban a vb-futamon.
Nem lenne csodálatos, ha a motorod tankolása többé egy forintba sem kerülne, ráadásul a környezetet sem szennyeznéd, amíg munkába hajtasz? Ez már majdnem a valóság.
Állítólag pár trükkel száz kilométerenként akár két-három litert is lefaraghatsz a motor fogyasztásából. Kipróbáltuk, és tényleg működik, de senkinek nem ajánljuk.
Igazi csodának lehettek szemtanúi, akik a nagyok küzdelmei mellett a Supersport kategória versenyét is figyelemmel kísérték. Ifjú brit titán oktatta az öreg rókákat.
Még a jó öreg metrikus rendszert is sutba dobták, csak hogy még inkább megfeleljen a gép a tengerentúli motorosoknak. Mi tagadás, Európában is szívesen látnánk.