A japán gyártók több negyedliteres és háromszázas modellel is jelen vannak a kategóriában, ugyanakkor még mindig vannak apró piaci rések, legalább is erre enged következtetni, hogy ismét a felkelő nap országából érkezik egy kihívó, a nemrég bemutatott YZF-R3 kéthengeres, 321 köbcentis, 42 lovas erőforrásával.
Az alábbi vidó tanúsága szerint már csak nagyjából egy hetet kell várnunk a hivatalos bemutatóra, hogy a nagyközönség is láthassa a középméretű csupaszmotorok legújabb képviselőjét, mely az MT-25 típusnevet kapja:
Igazi telitalálat a kéthengeres, 3-400 köbcenti közötti kialakítás, elvégre így szerény, nagyjából 160 kilós saját tömeget érhetnek el, míg az erőforrás teljesítménye megközelíti az A2-es kategória felső határát.
Már csak az a kérdés, hogy az MT-25 ára mennyire lesz versenyképes, ugyanis a burkolt testvérmodell, az YZF-R3 kis híján kétmillió forintot kóstál, ami - a gazdag felszereltség és a kiváló műszaki paraméterek ellenére is - magasnak számít a kategóriában.