Szeretnél motorokkal foglalkozni és jó fizetésre vágysz? Van egy tippünk!
A félliteres, A2-es klasszikusok ellenfeleként érkezik a régi-új modell.
Kis túlzással azt is mondhatnánk, hogy csak most kezdődik a világbajnokság.
Ha nem szeretnél sokat költeni, de elektromos nagymotorra vágysz, akkor ez a Te géped.
Közel 150 Nm-es forgatónyomatékú és az elődnél karcsúbb az új GS.
Több mint tízezer kalóriát éget el és 3,5 kilót ad le a pilóta a rajttól a célig.
Remekül alkalmazkodtak a hondások a vadonatúj helyszínhez.
A pletykákon túl már szabadalmi beadványok is igazolják, hogy a Honda felöltözteti a Hornetet.
Döntött a városvezetés, részben megszűnik a tiltás, de korai még örülni.
Nem V2-es, viszont könnyebb és kedvezőbb árú lesz, mint a házon belüli kihívói.
Pont azért választották az elektromos motorokat, hogy ne hallják meg őket.
Meglepő, de a motoros jogsi alsó korhatárát is érinti a beadvány.
Remek idő, sok érdeklődő és tesztelő – nem panaszkodhattak a résztvevők a hétvégi találkozón.
Remekül szerepelt Bálint és a Maco Racing, s ezúttal Fortuna is rájuk mosolygott.
Az ember, aki szinte mindent bejárt már motorral, most mégis újra útnak indul.
Végre egy gép, amin az extra magas motorosok is elférnek, és azt nyújtja, amit a kinézete ígér.
A tegnap elhunyt versenyzőre emlékeznek a motorosok a közös felvonulással.
A magyar pilóta szerint megvan a tempójuk a jó szerepléshez.