Lassan negyven éve, 1985-ben jelent meg az első Kawasaki Eliminator, s a japán gyár vezetése idén úgy döntött, hogy újra bedobja a jól csengő típusnevet. Akárcsak az előd, a 2024-es Eliminator is kéthengeres lesz, egészen pontosan a Z 400 erőforrását kapja meg, de 451 köbcentire felfúrva, hogy hitelessé váljon az 500-as matrica a gép oldalán.
A retró stílusú sorkettes csúcsteljesítménye 45,4 lóerő, hogy A2-es jogsival is vezethető legyen, míg legnagyobb forgatónyomatéka 42,6 Nm. Váza is egy az egyben a Z 400-ból érkezik, ám a futómű egészen más felépítésű lesz: hagyományos villa és kétoldali rugóstag segít kivasalni az úthibákat, és a villák 130/70-18-as, valamint 150/80-17-es abroncsokat fognak közre.
Persze nem lesz könnyű dolga az új Kawának, hiszen olyan látványos és viszonylag kedvező árú modellek ellen indul harcba, mint a Brixton Crossfire 500 XC vagy éppen a nemrég bemutatott Honda CL500 Scrambler.