Éppen csak helyükre kerültek az új vízelvezetők és rázókövek, máris nyitják a kapukat, mert a héten a WTCC mezőnye avatja fel a félmilliárd forintból modernizált pályát.
A klasszikusok rajongói csak húzták a szájukat a Yamaha láttán, hogy ez nem is valódi retró motor. Mindez persze aligha érdekli az XSR-tulajdonosokat, hiszen az első kerék másodikban is az ég felé tör, és a kanyarodás olyan élmény, mint kevés mai gépen.
A járművek és az általuk megtett kilométerek száma is egyértelműen nőtt, amit leginkább a folyamatosan gyarapodó üzemanyag-fogyasztásból lehet lemérni. Az újabb jelentős árcsökkenés is hozzájárult a bővüléshez.
Mitől válik élvezetessé a csapatban motorozás? Milyen jelzésekre és mozdulatokra érdemes figyelned? Hogy alakul ki a sorrend, és kinek milyen szerep jut? A túramotoros sorozat második részében ezekre adunk választ.
Néha elég egy jó ötlet és persze a tenni akarás, hogy megváltozzon a vélemény a motoros-quados csoportokról. Szép és követendő példa.
Durva hasmagasság, fűzöttküllős, 21 colos első kerék és kiváló időjárás-védelem - ezek jellemzik a Yamaha ősszel érkező nagyágyúját. Újabb taggal bővül a valódi endurók mezőnye.
Nem ritka, hogy a halálos kimenetelű balesetek okozói is megússzák felfüggesztettel, éppen ezért kirívó, hogy a volánnál elalvó férfit most hétéves börtönbüntetésre ítélték. A bírák nem vették félvállról a cserbenhagyást.
Aki szerint a motorkerékpárok túl stabilak, az próbára teheti magát a különböző felépítésű, de mindenképpen egyetlen kerékből álló szerkezetekben. A szinte ismeretlen kategória lassan 90 éve létezik és világszerte sok rajongója akad.
A legkeményebb srácok 350-es és 450-es, négyütemű motorokkal küzdenek az elsőségért és persze a bajnoki címért. Most Déczi Balu jóvoltából belekóstolhattok, miként is zajlik egy MX-futam belülről.
A sok-sok esés miatt unalomba fulladt a verseny, de a rajongók így sem maradtak izgalmak nélkül. Lorenzo a Ducatihoz megy, Vinales ölti fel a yamahás bőrszerkót, Rossi pedig már az új karriert tervezi.
Az eső továbbra sem kegyelmezett, ráadásul egy kis tévesztés miatt Franciaországból előbb Belgiumba, majd Luxemburgba jutottam, s csak onnan Augsburgba. Következik a páneurópai robogótúra befejező része.
Dupla irányváltás gázelvétel nélkül, miközben négy villamossínen mész át - ilyen és ehhez hasonló feladatok kerültek az idei rendőrmotoros-vizsga programjába. Most a nyeregből nézheted végig, hogyan is fest mindez élesben.
Idén 10. alkalommal kerül sor a Motoros Búcsúra, a kétkerekűek zarándoklatára Szentkút-völgyében. Hogyan indult útjára, miként lett hagyománnyá és mit tartogat az idei rendezvény? Erről beszélgettünk a szervezőkkel.
Különös módját választotta a rendőrség az erőfitogtatásnak: a forgalmival nem rendelkező, ezért szabálytalanul használt motorokat és ATV-ket elkobozzák, majd nyilvános műsorban zúzzák be őket.
Nyitott szemmel járunk és figyelünk egymásra! - ez a mottója az április 9-én kora délután induló szezonnyitó felvonulásnak, ahol a tervek szerint minden korábbinál több résztvevő lesz.
Érdemes már most alaposan átnézni, hogy a nyári kirándulások célországaiban milyen szabályok érvényesek, nehogy útközben érjen kellemetlen meglepetés. A skála rendkívül széles, nem ritkák a több ezer eurós tételek sem.
A kuplung nélküli sebességkapcsolás már réges-régen megszokott a versenysportban, sőt a gázelvétel nélküli váltás is egyre inkább elterjedt. Videónkban a Healtech rendszerét mutatjuk be.
Az olasz lapokban több helyen kiemelték, hogy nem a klasszikus csődhelyzetről van szó, de tény, hogy komor felhők gyülekeznek az MV Agusta háza táján. Igazán kár érte, mert az elmúlt szezonban úgy tűnt, hogy ismét növekedési pályára állhatnak.