A távozó Lorenzót egy másik feltörekvő spanyol, Maverick Viñales váltja a Yamaha gyári alakulatában, míg a Honda további két évre hosszabbított Pedrosával.
Sepangban újra bebizonyosodott, hogy kár leírni a sportág korábbi bajnokait, hiszen különleges körülmények között a tapasztalat többet ér, mint a puszta gyorsaság vagy a teljesítmény. A Honda és Hayden újra régi fényében csillog.
Egyszerűen nincs olyan, hogy lophatatlan motor, de az egyre kifinomultabb megoldásokkal alaposan megnehezítheted a tolvajok dolgát. Íme, az öt legnépszerűbb, kipróbált módszer a túrák alatti motorlopások ellen.
Az ország keleti és nyugati végében is megyéken átívelő, vadonatúj utakat adnak át idén, és végre tömegesen kezdik telepíteni az energiaelnyelő, ún. motorosbarát korlátokat. A Mátra környékén lakók már idén nyáron kipróbálhatják a friss aszfaltot.
Baleset és sérülés miatt félbeszakított futam, rengeteg résztvevő és sok-sok néző - ez a nyársapáti MX OB rövid mérlege. Helyszíni beszámoló első kézből a pályáról.
Ha az ember pályamotorozásra adja a fejét, előbb-utóbb a köridőkre is kíváncsi lesz. A kormányra szerelhető köridőmérő legfőbb előnye, hogy egyből kiderül: Valentino Rossivá váltunk-e már vagy még gyakorolnunk kell egy keveset.
Egymást érik a jobbnál jobb események, ahol Európában is ritkaságnak számító két- és négykerekűek jelennek meg. Májusban szinte minden hétvégére jut egy-egy igazi csemege.
A Piaggio-csoport hazai vezérképviselete immáron a talján recept alapján készült Motoplex szalonban várja az olasz márkák iránt érdeklődőket.
Szinte megfizethetetlen, még sincs kétség afelől, hogy gyorsan elkapkodják. A mester halála után két évvel leleplezték az utolsó nagy dobását, a 230 lovas superbike-ot.
Immáron nyolc éve zajlik rendületlenül a Honda által kifejlesztett motorkerékpáros vezetéstechnikai képzés, melynek trénerei most nagy fába vágták a fejszéjüket. Több tízezer fiatalt oktatnak, hogy a jövő generációjának tagjai magabiztosabb, figyelmesebb közlekedők legyenek.
Új piacok meghódítása, minden eddiginél kedvezőbb árú modellek és meglepő újdonságok a sportszegmensben - ez jellemzi a BMW idei szezonját. Valódi mérföldkőhöz érkezett az éppen százéves vállalat.
A tengerentúlon nagy hagyománya van a készletben kínált, otthon összerakható négykerekűeknek. Most ezt a modellt másolják le a készletben kínált, sornégyes gépekkel, melyeknek előnye az egyediség és persze az élmény.
Egy igazán boldog pódium: Lorenzo átvette a vezetést a vb-tabellán, Rossi messze túlszárnyalta saját elvárásait, Vinales pedig életében először a dobogóról integethetett a rajongóknak.
Világjárókból ma már nincs hiány, a Sulkowsky Zoltán és Bartha Gyula nevével fémjelzett „hobbi" évente tucatnyi enduróst csábít utazásra. Akadnak azonban kivételek, mint például Bruce, aki megmutatta, hogy egy GSX-R-rel is teljesíthető a százezer kilométeres kihívás.
Ki mondta, hogy a nagy és kényelmes motorok unalmasak? Az FJR a legjobb példa rá, hogy a tömeg és az élmény között csak laza összefüggés van, s fejedelmi kényelemben is megtalálható a mókafaktor.
Egy sorozat, ahol évről évre új körrekordok születnek, pedig a technika - több kategóriában - a múltszázadot idézi. Színvonalas csaták, élvezetes futamok - ez a MAMI Kupa.
Ennél közelebb már nem is kerülhetnél a motorozás hőskorához: Uncini legendás vasa után most Sheene gépe került kalapács alá. Bajban a kőgazdag motorosok, hogy új RCV-t vagy egy darabka történelmet vegyenek 150 ezer fontért.
Nem kérdés, hogy a mentők kiérkezésének gyorsasága a legfontosabb szempont egy motorbaleset után. Az új fejlesztés most abban segít, hogy egy másodpercig se tétlenkedjenek a segítők, és könnyen megtalálják a bajba jutott motorost.