A Ténéré sorozat szinte mindegyik tagja elnyűhetetlen igáslóként vonult be a motorok nagy történelemkönyvébe. Nem csoda hát, hogy a modellek rendkívül keresettek, amit napjainkban csak fokoz az A2 kategória térnyerése.
Nők és motorok - mi többre vágyhat férfiember ezen a csodálatos planétán? Aki ellátogatott az olasz seregszemlére, minden megkapott.
Tavaly még csak a kínai-olasz vegyes házasságból született koncepciókat láthattuk Milánóban, az idei seregszemlén viszont már a sorozatgyártásra kész modellek pózoltak a Benelli standján.
Rács mögé került az a 32 éves férfi, aki egymás után három alkalommal próbált motort lopni Budapesten, ráadásul mindháromszor ugyanazt a gépet szemelte ki.
Szinte lehetetlen áttekinteni az ezernél is több kiállító végtelen mennyiségű motorját, de teszünk egy próbát - az EICMA-riport második részében újabb csodálatos gépeket mutatunk be az európai és távol-keleti gyártók kínálatából.
Az októberi adóemelés hatására ideiglenesen drágábban tankolhattunk, de az elmúlt hetek piaci trendjeinek köszönhetően most újra hétről-hétre olcsóbb lesz a benzin.
Látványos videóval köszöntötte új pilótáját Magyarország egyik legjelentősebb gyorsaságimotoros versenycsapata, a H-Moto Team. Az ifjú tehetség jövőre a PW50 kategóriában áll rajthoz.
Kevesen fogadtak volna arra, hogy a csőd szélén táncoló Moto Morini elő tud rukkolni egy valódi újdonsággal, ezért is volt nagy szenzáció, hogy a talján seregszemlén a korábban még nem látott V2-es pózolt a Morini standján.
Eddig sem visszafogottságáról volt híres, de az új fejlesztésekkel még őrültebb és kívánatosabb lett a KTM 1290 Duke R! Penge videót készítettek az osztrák bestiáról.
A kínálatra és a sokszínűségre igazán nem lehetett panasz az év legnagyobb motoros seregszemléjén, a milánói EICMA-n. Összeállításunkban a legérdekesebb újdonságok között szemezgetünk.
Szenzációs bejelentést tett közzé a FIM, melyből kiderült, hogy 2017-ben egy igazi világversenynek lehet házigazdája Magyarország, s azon belül is Parádfürdő.
Két gyönyörű prototípus is jelen volt a Honda milánói standján. A CB 1100 TR a Flat Track gépek stílusában épült, klasszikus versenymotor, a Twin Enduro pedig a CRF1000L Africa Twin még vadabb, kalandmotoros külsejű változata.
A koncepció fejlesztésén a gyári francia rallycsapatból, az olasz R&D-től és a holland GK Designtól érkezett mérnökök és tervezők csapata dolgozott együtt. Így született meg a legendás Ténéré utódja, a T7.
Milánóban lépett színre a jubileumi CBR1000RR harmadik változata, és ugyanitt csodálhatták meg a motorosok a forradalmi X-ADV terepgépet is.
Szinte minden porcikája a méregdrága alapanyagból készül, így olyan könnyű, mint egy 125-ös robogó, míg teljesítménye a vb-szintű superbike-okhoz közelít.
Véletlen lenne, hogy a csodás korzikai utakon a helyiek többsége sportos robogókkal közlekedik? Aligha, ezért mi is úgy döntöttünk, hogy a legszebb európai szigetként emlegetett paradicsomban tesszük próbára a Honda SH300-at.
Közös kisfilmmel rukkolt elő az Elf és a Kawasaki - egy pörgős, kétperces klipben elevenítették fel az évad legemlékezetesebb csatáit.
Hazánk egyik legnagyobb, összefüggő erdeje ősszel is remek célpont. A príma túraleírásból kiderül, miért érdemes ilyenkor felkeresni a környéket, és hogy miért éppen Zsuzsinak hívják a hely koros, mégis vonzó óriását.