Tavaly még csak a kínai-olasz vegyes házasságból született koncepciókat láthattuk Milánóban, az idei seregszemlén viszont már a sorozatgyártásra kész modellek pózoltak a Benelli standján.
A kétkerekű végül sokkal visszafogottabb lett, mint az akkor általunk is bemutatott prototípus, ám a belbecs változatlan maradt, tehát a gép elődjéhez hasonlóan 499,6 köbcentis, kéthengeres, 48 lovas erőforrással felszerelt.
Szép megoldás a tank alá rejtett acélváz, valamint a régies formájú, de LED-es lámpatestA kínai gyártó két verzióban dobta piacra az új, A2-es modellt - a Leoncino egy klasszikus csupaszmotor könnyűfém kerekekkel, a Trail pedig egy scrambler stílusú gép, mely fűzöttküllős felniken fut. Ezen felül a fékrendszerben is jelentős eltéréseket találunk: az utcai modellen négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergek dolgoznak, természetesen ABS-szel kiegészítve, hátul pedig 260 mm-es tárcsa és egydugattyús nyereg felel a lassításért. A terepváltozatba ezzel szemben kétdugattyús úszónyergeket szereltek 320 mm-es féktárcsákkal, viszont itt a megjelenéshez hangolták a felfüggesztést is, így a Trail gazdája lényegesen hosszabb rugóúttal és nagyobb szabad hasmagassággal számolhat. Mindkét gép meglehetősen könnyű, száraztömegük csupán 186 kg.
Információk szerint a dögös Benelliket jövő tavasztól lehet elérni, előreláthatóan piros, zöld és fekete színekben.