A KTM teljes diadala nem okozott meglepetést, azonban a szervezők váratlan bejelentése már annál inkább. Három héten át zajló pánamerikai maraton válthatja a jelenlegi Dakart akár már 2018-ban.
Ha Simson, akkor Tábori Tuning! A legendás mester neve mára összefonódott az NDK márkával. Most sem pihen, sőt a mai napig aktívan dolgozik.
A rali második leghosszabb, Chilecito városától San Juanig tartó etapja már az elején rendkívül izgalmasan alakult, hiszen az élbolyból többen eltévedtek, ami csaknem balesethez vezetett, Peterhansel pedig elütötte egyik motoros versenytársát.
Az évzáró futam eseményeivel és egy kis összefoglalóval búcsúznak a nívós sorozat szervezői az óévtől, egyben beszámolnak arról, mire is számíthatnak a nézők és a versenyzők 2017-ben. Akad meglepetés szép számmal.
Tíz évvel a modell első kiadásának leleplezése után a napokban megérkezett a népszerű tripla legújabb szériája. A csupaszmotorba 765 köbcentis erőforrás került, teljesítménye nőtt, miközben a tömege jelentősen csökkent.
Érkezik a banda, amely rockkal átitatott elektronikus szólamaival egy életre bevéste magát a zenetörténelembe. A Harley-Davidson Open Road Fest színpadán élőben szólalnak meg a szintipop-himnuszok.
A Dakar nyolcadik versenynapján - a hagyományoknak megfelelően - a pilótáknak technikai segítség, szerelők és asszisztensek nélkül kellett teljesíteni a maratoni szakaszt.
A kismotorok azonosítása olyan téma, amit régóta rebesgetnek, eddig mégsem tett senki konkrét lépéseket. Most azonban úgy tűnik, valóban elszánják magukat a döntéshozók, és módosítják a jogszabályt, hogy könnyebb és olcsóbb legyen a rendszámozás.
Ki kíváncsi a pontos házszámra, ha elég az irány is? Kit érdekel az országos időjárás, ha a vezető csak egy adott városban szeretne motorozni? Ilyen kérdésekre kerestek válaszokat a Kymco mérnökei, majd a visszajelzések alapján elkészítették a jövő műszeregységét.
Tudod, mivel töltik szabadidejüket a leghíresebb versenyzők? Talán meglepő, de sokan ekkor sem tudnak szakítani a motorokkal.
Élénkül az európai piac és globálisan is egyre nagyobb a kereslet a kék-fehér autók, illetve motorok iránt, így nem csoda, hogy a vállalat újra rekordévet zárt 2016-ban.
Váratlan közlemény döbbentette meg tegnap a motoros világot. A Polaris bejelentette, hogy tizennyolc év után befejezik a Victory gyártását.
Ennyi kell, és nem több ahhoz, hogy az ember szabadon cirkálhasson motorjával az útiránytól vagy annak burkolatától függetlenül. Hihetetlen, de 188 kilóval mérlegel az új GS.
Nő a személyi sérülésre kifizethető kártérítés, változik a fedezetlenségi díj behajtásának rendszere, és sokkal keményebben büntetik, ha valaki spiccesen bajt okoz.
Az uniós átlaghoz viszonyítva borzasztóan rossz baleseti statisztikával indokolták a nemrégiben benyújtott módosítást. Ezután aki kibukik a suliból, autót, motort sem vezethet.
A legendás amerikai márka kétkerekűi sok mindenre jók lehetnek, például hosszú cirkálásokra és kedélyes városi gurulásokra kimondottan ideálisak. Olyat viszont ritkán látni, hogy valaki stunttrükköket mutasson be velük.
Súlyos büntetést kaptak a trükköző motorosok, élre törtek a nagy esélyesek, és egy özönvízszerű esőzés magával ragadta a dög nehéz kamionokat. Nem volt eseménytelen a Dakar hétvégéje.
Az erőforrása egy cirkálóé, pedig a futóműve a legdurvább sportmotorból érkezett. Nehéz, mint a sár, papíron nem túl erős, mégis letépi a kezed. Ha mindez nem lenne elég, még a formája is szokatlan, de pontosan ezért imádjuk.