Csaknem 2,4 millió eladott új autóval a BMW több mint öt százalékkal múlta felül 2015-ös teljesítményét, s ezen belül külön említést érdemel, hogy az öreg kontinensen most először egymilliónál több négykerekűjük talált gazdára. Nem lehet panasz a motorkerékpárokra sem, elvégre minden korábbinál nagyobb érdeklődés övezte a bajorok gépeit 2016-ban.
A BMW Motorrad tavaly 145 032 robogót és motorkerékpárt értékesített, közel hat százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Mint kiemelték, ez azért is különösen nagy eredmény, mert a márka szinte kizárólag az 500 köbcenti feletti kategóriában van jelen. Tekintve, hogy a BMW Motorrad - az új márkastratégiája részeként - a következő években tovább bővíti modellpalettáját, és elérhetővé teszi a kedvező árú G 310 sorozatot, a vezetés reális célként azt tűzte ki, hogy 2020-ra elérik az évi kétszázezres mennyiséget.