Úgy tűnik, a juttatásokat nem futamgyőzelmekben vagy az elhódított trófeák mennyiségében mérik. Ha így lenne, a tabella élén álló motoros aligha kereshetne közel másfélszer annyit, mint a jelenlegi világbajnok.
A következő napokban felpörögnek az események: mindkét gyorsasági szakág ászai bőrruhát öltenek, hogy felkészüljenek a jövő héten kezdődő idényre. Közben az is kiderült, hogy 2017-től még több motorsportot láthatunk magyar kommentárral a tévében.
Azt hitted, csak endurókból készült összkerékhajtású kivitel? A japán és a svéd mérnökök elszántságának hála akadtak utcai motorok, sőt egy működő, ezres superbike is! Most sorra vesszük a legérdekesebb ilyen prototípusokat és ma is kapható járműveket.
Nyilvánosságra kerültek a japán gyártó új, V4-es superbike-jának hivatalos tervrajzai, amelyekből kiderül, a 2018-as szezon nagy durranásának ígérkező gép hátsó légterelőket és egyszemélyes ülést kap.
Egy cél vezérelte a tervezőket az új robogócsalád kifejlesztésekor, mégpedig az, hogy a tulajdonosok minél hatékonyabban boldoguljanak a zsúfolt városokban. A japán cég mérnökei többféle megoldással is előrukkoltak az idei szezonra.
Az osztrákok komolyan gondolták az egész pályás letámadást, s ennek jegyében két izgalmas újdonsággal álltak elő, melyeket már élesben tesztelnek. Bővül a Duke és az Adventure família is.
Csak egy átlátszó hengerfej és egy nagysebességű kamera, no meg némi előkészület kellett hozzá, hogy elkészüljön az idei szezon egyik leglátványosabb kisfilmje. Most Te is megnézheted, mi zajlik a hengerben működés közben.
Jobban gyorsul és kevésbé vibrál a legendás típus legfrissebb változata, melyben a nemrég bemutatott Milwaukee-Eight erőforrás dolgozik.
A 8-10 fokos hőmérséklet és a napsütés sok motorost az utakra csalogatott az elmúlt hétvégén. Sajnos ezzel együtt a motorbalesetek „szezonja” is megkezdődött - három alkalommal riasztották a rendőröket és a mentőket ütközésekhez.
A két nagy japán gyártó bejelentette, hogy partneri kapcsolatuk keretében együtt gyártanak elektromos hajtású kétkerekűeket. Nem egyszerű prototípusokról van szó, máris tömegtermelésre készülnek.
Az aprócska angol cég forgalma - hosszú idő után - végre stabilan növekszik, ezért a tulajdonosok úgy döntöttek, az új részleg felavatása után után ideje egy új modellt is készíteni.
Most háromalkalmas előadássorozaton sajátíthatod el a gyorsasági motorozás legfontosabb elméleti tudnivalóit, s a kurzus után gyakorlati edzéseken is részt vehetsz. Igyekezz, a hat fontos témakört érintő oktatás most hétvégén kezdődik!
Olcsóbb és gyakran sokkal hangulatosabb is, ha szálloda vagy panzió helyett egy festői helyen töltöd az éjszakákat. Igen ám, de milyen sátrat és kiegészítőket válassz, ha alig van helyed a motoron? Ebben nyújtunk most segítséget.
Hagyományőrző bemutatók, kulturális előadások és további érdekes programok színesítik az immáron 11. alkalommal megrendezett Motoros Búcsút. Ezúttal május végén várják a motorosokat a Szentkút-völgye kápolnánál.
Az idei MotoGP-szezonban ismét két fővel gyarapodik a halhatatlanok klubja, így immáron 26 egykori híresség lesz az illusztris tárasaságban.
Osztrák szomszédainknál, a Hangar-7 nevű létesítményben rántották le a leplet – szó szerint – a Honda legújabb, CBR1000RR Fireblade SP2 versenygépéről, amellyel Nicky Hayden és Stefan Bradl versenyez az idei szezonban.
A William Harley és Arthur Davidson által alapított társasághoz afféle mindenhez értő gépészként csatlakozott Arthur bátyja, Walter Davidson. Érkezése új lendületet adott a mára legendássá vált cégnek.
Érdekes és sok vitát kavart ötlettel rukkoltak elő a britek. Ezentúl bárkiből lehet önkéntes rendfenntartó, tudniillik ha azt látja, hogy valaki szabálytalanul parkol, már készítheti is a bizonyító erejű bejegyzést. Majdnem négyezer forint üti a a buzgó fotós markát.