A tervezők bevallottan az egykori JAWA 350/634 formavilágát próbálták átmenteni a most bemutatott kétkerekűbe, egy-egy darabkát felidézve a hetvenes évek - manapság oly' kedvelt - motorjaiból.
A műszaki alapokat a 660 Sportardból kölcsönözték a mérnökök, azaz ebben is a négyütemű, négyszelepes, SOHC-vezérlésű Minarelli egyhengeres dolgozik, melynek teljesítménye 48 lóerő hatezres percenkénti főtengelyfordulatnál, míg legnagyobb forgatónyomatéka 57,5 Nm 5500-nál.
A kereken 1500 milliméteres tengelytávú Vintage végsebessége 160 km/h, saját tömege pedig néhány gramm híján kétszáz kiló. A csinos múltidéző még árban is versenyképes, ugyanis 179 ezer koronás (2,04 MFt) árával várhatóan ez lesz az európai piac legolcsóbb, hatszáz köbcenti feletti klasszikusa.