Sisak nélkül szabályos, de felhajtott plexivel nem? Különös előírások a világ minden tájáról.
Újabb erős évet zárhatnak az európai kereskedők, ráadásul pont a nagymotorok igazán keresettek.
Minden felhajtás nélkül egyszerűen csak folytatták a hagyományt, és segítettek a kórháznak.
Háromféle pálya, egy múzeum és orvosi központ is lesz az új komplexumban.
Nem lesz hiány plusz szabadnapokból, sőt jön egy hatnapos „hosszúhétvége” is.
Megvan a Moto3 világbajnoka és szinte a MotoGP-é is, miközben zajlik a nyilatkozatháború.
Úgy vált erősebbé, hogy közben jóval könnyebb lett, és ez csak a jéghegy csúcsa.
Nem aprópénz, legalább százezer eurós nagyságrendről van szó.
Az új fényezés még jobban kiemeli a Dax különleges formáját.
Ha időben jelentkezel, átvállalják tőled az elméleti és gyakorlati oktatás teljes költségét.
Jóval könnyebb és erősebb a mai hatszázas motoroknál.
Tapadjon, mint egy sportgumi, de a viszonylag nagy futásteljesítmény is elvárás.
Így készült Bálint a szimulátoron a hétvégi összecsapásra.
Főtengelytől a hengerfejig teljesen megújult a Honda legdurvább sportmotorja.
A kedvező árfolyam és az egyre olcsóbb nyersolaj is hozzájárult a komoly áreséshez.
Már értjük, mire célzott Martin azzal, hogy a „guminyomásszabály tönkreteszi a versenyt.”
Jobb helyet nem is választhattak volna, hogy megmutassák a könnyű és erős endurók előnyeit.
A spanyol világbajnok is csatlakozott a GP-mezőnyhöz, de egyelőre sereghajtó az edzéseken.