A Superbike-bajnokság vezetői döntöttek a 2018-as idényre vonatkozó szabályokról, ebben kitértek többek között a fordulatszám-határoló használatára és az alkatrészköltségek limitálására, sőt a GP-ben sok galibát okozó szárnyak is szóba kerültek.
A lenti videó több szempontból is különleges: egy nem ritka, mégis rendhagyó időjárási helyzet mutat be a motoros szemszögéből, s az is kiderül, hogy a horvát hegyekben lépten-nyomon ismert arcokba botlik az ember.
Mostantól nem aludhatnak nyugodtan az endurós szakág pilótái, ugyanis az ötszörös Red Bull Hare Scramble győztes és hatszoros SuperEnduro világbajnok újra rajthoz áll a versenyeken.
Joggal hihettük, hogy - a közös műszaki alapok miatt - a H2-vel lesz egy árkategóriában, de nagyobbat nem is tévedhettünk volna. Melyik a jobb vétel ennyiért: egy Ural vagy az új Kawa?
Eredményes volt a Yamaha szezon utáni tesztje: a tavalyi és az idei gépek összehasonlításából kiderült, hogy legegyszerűbb, ha sutba vágják a 2017-es YZR-M1-et, és visszatérnek a korábbi technikához.
Öt érdekes tervrajz látott napvilágot nemrégiben, melyet a szabadalmi hivatalba nyújtott be a Honda. Az ábrák azt bizonyítják, hogy a gyártó gőzerővel munkálkodik egy forradalmi motoron.
A hideg sem tántorította azt a több tucat motorost, akik a hagyományokat folytatva nyeregbe pattantak, és örömet szereztek pár lurkónak.
Akit idegesít a 640-es LC4 nyers viselkedése, de szeretne egy temperamentumos egyhengerest, jó helyen keresgél. A 690 közeli rokon, mégis sok tekintetben homlokegyenest eltérő megoldásokat találunk rajta, mint elődjén.
Az előző év azonos időszakához mérten 30,9 százalékkal több, 12 368 új személyautót helyeztek forgalomba novemberben, s meglepetésre a motorpiac növekedése még ennél is nagyobb volt.
Egy alkatrészbe sűrítik a hajtást, az erőátvitelt és a vezérlést, így a jövő elektromos motorjai még könnyebbek és erősebbek lehetnek. A szilárdtest-akkumulátorok bevetésével válik teljessé a folyamat.
Fél év múlva újra elrajtol a világ egyik legkeményebb utcai versenye a Man-szigeten. A kőkemény erőpróbához nemrég egy elképesztően hangulatos beharangozót készítettek.
Tegnap fontos újítást jelentettek be a közlekedési alkalmazás fejlesztői: az autóvezetők után most a motorosokat szólították meg.
Azt hihettük, már nem lehet fokozni, de az indiai egyenruhások ránk cáfoltak: több mint ötvenen kapaszkodtak fel a gépre, vagyis három-négy tonna nyomta a jó öreg Enfieldet.
Mi történik, ha öt Ferrari-mérnök összefog, hogy megtervezzenek és elkészítsenek egy motorkerékpárt? Bemutatnak egy kimondhatatlan nevű masinát elképesztő technikai adatokkal!
Fantasztikusan szép, a motorversenyek hőskorát idéző átépítéssel rukkolt elő az osztrák Titan Motorcycles műhely. A szakemberek nem szerénykednek, remélik, hogy a művel egy egészen új stílusirányzatot hoznak létre.
Az egyik mérvadó angol oldal összegyűjtötte 2017 első félévének legkapósabb motorkerékpárjait. Noha a konkrét számok a szigetország piacára vonatkoznak, jól leszűrhető belőle egy általános tendencia, hogy mely osztályok a legnépszerűbbek.
Nincs gond a dugókkal, nem érinti a parkolás nyűgje, sőt a behajtási tilalom és a szmogriadó is hidegen hagyja. Ez lenne a tökéletes városi jármű?
Az osztrák gyártó bemutatta zöld termékvonalának zászlóshajóját, a kívül-belül csúcstechnikát képviselő E-XC-t. A csendes bokorugró jobb és erősebb lett elődeinél, s a külcsínre sem lehet panasz.