A világ számos pontján semmiféle előírás nincs a személyes használatú, könnyű elektromos járművekre, ugyanakkor az Európai Unió egyre több országában egységes szabályok vonatkoznak rájuk.
Érdemes lecsapni a szezon előtti akciókra, ugyanis csütörtökig akár féláron veheted meg a kiváló nadrágokat, csizmákat, kabátokat és egyéb felszereléseket.
A hagyományoknak megfelelően idén is több vidéki helyszínen rendeznek ingyenes oktatásokat, hogy a motorosok felkészülten vághassanak bele a szezonba. Íme, az időpontok!
Tavaly ősszel láthattuk először az olaszok különc formájú, semmivel össze nem téveszthető enduróját, most pedig napvilágot láttak a fontosabb műszaki adatok és egyéb részletek is.
Marquez egyszerűen nem adja fel: negyedszerre is megpróbálta azt a manővert, amivel már háromszor kudarcot vallott. Tegyük hozzá, nem is volt más lehetősége, mert a tegnapi futam a legdurvább Moto3-csatákat idézte.
Rossi behúzta az első szabadedzést, de a második körben Marquez begyújtotta a rakétákat. Úgy fest, idén is nehéz lesz elvenni tőle a vb-címet.
Mintha csak forgatókönyv szerint zajlanának a legjellemzőbb többjárműves balesetek: a sofőr balra fordul, mit sem törődve vele, hogy szemből motoros érkezik, és már meg is van a baj.
Tavaly ősszel mindenki fekete bárányként kezelte, csapata hátat fordított neki, most azonban ismét lehetőséget kapott, és élt is vele. Egyelőre nincs ellenfele a balhés olasznak.
Sok magyar - és több tízezer külföldi - motoros vesz évente pályamatricát hazánkban, és szezononként nagyjából ötödével nő a számuk. Az összesítésből is kiderült, hogy melyek a motorosok kedvenc hazai útjai.
Messziről úgy fest, mint egy európai naked, de hangtalan motorja nyomatékosabb bármelyik cirkálóénál. Ha ez se győzne meg, még mindig ott van a titkos ütőkártya, az utánozhatatlan hatótáv.
119 éve, 1900. március hatodikán hunyt el az első - mai értelemben vett - motorkerékpár feltalálója, Gottlieb Daimler, aki sajátos járgányával forradalmasította a közlekedést.
Idén már nyolcadik alkalommal rendezik meg Brnóban az RR Days névre keresztelt nyílt napot, ahol pálya- és tesztmotorozás, valamint oktatás várja a résztvevőket.
Mintha csak egy szappanopera lenne, úgy bukott el és támadt fel hamvaiból - vagy tucatszor - a Buell. Erik ezúttal a villanymotorok között próbál szerencsét.
A bagger stílus egyik legimpozánsabb képviselője még izmosabb erőforrással és hatékonyabb felfüggesztéssel folytatja a pályafutását.
Napvilágot látott az új Yamaha Ténéré 700 ára, ám egyelőre csak azok vehetik át motorjukat, akik online regisztrálnak. A többieknek muszáj lesz őszig várniuk.
Nem nagy ördöngösség motorral átgurulni a lecsukódó sorompó alatt, ezért sokan vissza is élnek vele a személyzet nélküli, fizetőkapus pályákon. Most megelégelték az üzemeltetők a bliccelést.
Már az első métereken eléri üzemi hőmérsékletét, minden eddiginél jobban viselkedik vízen, és akkora barázdái vannak, hogy az már a valódi endurógumikkal vetekszik. Bemutatkozott az új TrailAttack.
Egyre több helyen bírságolják - egyre magasabb összegre - azokat, akik jobbról előznek vagy indokolatlanul lassan haladnak a középső vagy a belső sávban.