Nem bízták a véletlenre a sikert, az alig több mint kétszáz kilós sportgép vázába egy friss fejlesztésű, 110 lóerős, 190 Nm nyomatékú villanymotort építettek, így simán felveszi a kesztyűt a benzines vetélytársak többségével, már ami a gyorsulást illeti. Miként az elektromos modelleknél megszokhattuk, nincs váltó a modellben, és az említett temérdek nyomaték lényegében indulástól rendelkezésünkre áll.
Dicséretes a lítiumionos akkupakk 14,4 kWh-s kapacitása, az ígéretek szerint ezzel vegyes használatban gond nélkül elfut 200 kilométert az elsősorban az európai vásárlóknak szánt kétkerekű. A későbbiekben kínálnak majd hozzá egy kiegészítő akksicsomagot, azzal – városban - 300 kilométer fölé nőhet a hatótáv.
Sokan fanyalognak az elektromos járművek túl sokáig elhúzódó töltése miatt, ám az SR/F-re ilyen szempontból nem lehet panasz, ugyanis otthoni töltővel 4,5 óráig tart a „tankolás”, ám a plusz pénzért kínált, 6 kW-os gyorstöltő egy óra alatt - szinte - telepumpálja elektronnal a lemerült akkumulátort. A komoly teljesítményhez nívós felfüggesztés és vezetéssegítő csomag dukál, ezért elöl és hátul személyre szabható futómű dolgozik a Zero alatt, míg a túl nagy gázadásokat - és fékezéseket - a Bosch kanyar-ABS-e és kipörgésgátlója felügyeli.
Egyelőre csak az amerikai árakat hozták nyilvánosságra, ez alapján a 2019 tavaszától kapható, 3 kW-os gyorstöltővel felszerelt modell átszámítva nagyjából 5,3 millió forint lesz, a minden jóval ellátott változatért pedig hatmillió forint körüli összeget kérnek.