Rögtön kétféle változatban dobják piacra a modellt - az alapkivitel mellett idén tavasszal debütál a látványosabb, tűzpiros vázzal és kétszínű fényezéssel felspécizett Enduro Premium is. A látványos gép mozgatásáról hosszában beépített, 90 fokos hengerszögű, léghűtésű V2-es felel, melynek legnagyobb teljesítménye kereken 80 lóerő, forgatónyomatéka 80 Nm ötezres percenkénti főtengelyfordulatnál, ám a forgatónyomaték 90%-a már 3750-nél elérhető.
A 853 köbcentis, elöl 19, hátul pedig 17 colos felnin futó V85 TT 208 kilós száraztömeggel mérlegel, és a nagyméretű endurók között tekintélyesnek számító, 210 mm-es szabad hasmagassággal büszkélkedhet. Miként az olasz gyártóktól megszokhattuk, a Guzzi is a Brembót választotta a fékrendszer összeállításakor - elöl radiálisan rögzített, négydugattyús nyergek harapnak a 320-as tárcsákba, hátul pedig 260-as diszk és kétdugattyús nyereg teljesít szolgálatot. A V85 árusítása máris megkezdődött, hazájában 11 590 és 11 740 euró közötti árat kérnek érte.