Már csak néhány nap, s elrajtol az X-Trial világbajnokság idei évada, mégpedig a magyarországi fordulóval. A szakág legjobbjai feszülnek egymásnak az arénában, és még a tavalyinál is izgalmasabb összecsapások várhatóak.
Az autókon már jó ideje alapvető felszerelésnek számít a kormányrásegítő, ám kétkerekűeken egyáltalán nem terjedt el. Úgy tűnik, a Honda változtatna ezen.
Úgy tűnik, a Rocket III vásárlói kevesellték a szerény 145 lóerőt és a kereken 200 Nm-es forgatónyomatékot, ezért Hinckley-ben tavaly újra tervezőasztalhoz ültek, és papírra vetették egy még vérmesebb fenevad terveit.
Saghmeister Gábor korai kiesése után a másik magyarajkú motoros, a sérülten rajthoz állt Gyenes Emanuel is feladni kényszerült az idei Dakart, pedig már csak két szakasz volt hátra.
Nyolcvanéves korában elhunyt a magyar motokrossz egyik legfontosabb alakja, a szakág meghonosításában oroszlánrészt vállaló Czuczi Győző.
Köztudott, hogy a motorozás egyfajta fizikai munkának is tekinthető, de hogy egy délután alatt kétezer kalóriát is felemészthet? Soha nem volt még ennél élvezetesebb fogyókúra.
Lassan két évtizede nem tudják letaszítani a KTM-et a sivatagi verseny trónjáról, ám most úgy tűnik, rögtön két kihívója is akadt az osztrák márkának.
Motorra született a H-Moto Team fiatal reménysége, aki már most számos sikert tudhat maga mögött, és eltökélten hajszolja az újabbakat. A tehetséges pilóta megosztotta velünk karrierje történetét, s mesélt arról is, hogy milyen nagyratörő terveket dédelget.
Íme, a triálszakág legnagyobb alakjai, akikkel élőben is találkozhatsz most hétvégén Budapesten, a 2019-es X-Trial világbajnokság nyitófutamán.
Számos gyártó gőzerővel dolgozik a legújabb vezetéssegítő rendszerek fejlesztésén, köztük a Ducati is, amely az Audival és a Forddal együttműködve elkészítette autó és motor közötti kommunikációs rendszerét.
A bajor gyártó még egy jó darabig nem készít önvezető motort a nagyközönségnek, de az önálló boxerből nyert technikák hamarosan megjelenhetnek a rendszámos gépekben is.
A japán vállalat kétkerekűi hihetetlen népszerűségnek örvendenek az öreg kontinensen és Indiában is, ahol nemrégiben fontos mérföldkő elérését ünnepelhették.
Hosszú ideje téma már az M0 utolsó, nyugati szakaszának megépítése, ám most úgy tűnik, ez a rész soha nem készül el - helyette két új gyorsforgalmi út lesz Esztergom, Mány, Budapest és Kesztölc között.
Rendhagyó statisztikát készítettek a biztosítók, amiből feketén-fehéren kiderült, hogy a hölgyek többsége Hondára voksol, és legalább négy-ötezer kilométert motorozik egy évben.
Ki ne álmodozott volna már arról, hogy betéved egy garázsba vagy raktárba, s talál egy vadonatúj motorkerékpárt? Belgiumban pont ez történt, méghozzá nem is akármilyen kapás akadt horogra.
Olyan gépet keresel, amivel garantáltan nem okoz gondot napi három-négyezer kilométert motorozni? Itt van egy, ami már bizonyított, ráadásul többször is.
Alig két hónappal a rendszer beharangozása után máris elérhető a MABISZ új, digitális kárbejelentője, azaz mostantól nem muszáj papíron rögzíteni az ütközés körülményeit.
Kötelet feszített ki egy férfi Japánban az utcán, amiben egy motoros fennakadt. Az elkövető viccnek szánta tettét, a törvényszolgák azonban nem tudtak nevetni rajta, sőt egyenesen gyilkossági kísérlettel vádolják.