Elrontotta a rajtot, utána majdnem elesett, végül mégis magabiztosan húzta be a győzelmet az újonc spanyol. Eddig minden futamot megnyert, de holnap fordulhat a kocka.
Múlt pénteken kezdődött és egészen március 17-ig tart az idei Daytona Bike Week, amelyen több mint félmillió motoros vesz részt.
Még el sem indult az Energica tisztán elektromos hajtású motorjaira kiírt MotoE-bajnokság, máris baljós hírek érkeztek a sorozatról - törölték a nyitófutamot, és hamarosan átírják a teljes versenynaptárt.
Mostantól Magyarországon is jelen van a Honda Financial Service, vagyis a márka autókhoz és motorkerékpárokhoz is elérhető saját finanszírozásai programja.
Nem egy versenyidomba öltöztetett CBR-ről van szó, hanem alváz- és motorszám szerint a konkrét gépről, amelyet Nicky Hayden használt a vb-n. Kicsit sem véletlen, hogy éppen most válnak meg tőle.
Immáron hivatalosan is megerősítették, hogy elérhető lesz az önműködő Rekluse kuplung a Husqvarna két sikermodelljéhez, a Vitpilen és Svartpilen 401-hez.
Eddig sem voltak szégyenlősek a horvát zsaruk, ha büntetésről volt szó, de idén még jobban bekeményítenek. Elég egy óvatlan mozdulat, és a motorod csak tréleren jöhet haza.
Elfárad a feneked a hosszú túrán? Fáj a derekad motorozás közben? Semmi gond, a BMW masszírozós ülése gyógyírt jelenthet a problémákra!
A világ számos pontján semmiféle előírás nincs a személyes használatú, könnyű elektromos járművekre, ugyanakkor az Európai Unió egyre több országában egységes szabályok vonatkoznak rájuk.
Érdemes lecsapni a szezon előtti akciókra, ugyanis csütörtökig akár féláron veheted meg a kiváló nadrágokat, csizmákat, kabátokat és egyéb felszereléseket.
A hagyományoknak megfelelően idén is több vidéki helyszínen rendeznek ingyenes oktatásokat, hogy a motorosok felkészülten vághassanak bele a szezonba. Íme, az időpontok!
Tavaly ősszel láthattuk először az olaszok különc formájú, semmivel össze nem téveszthető enduróját, most pedig napvilágot láttak a fontosabb műszaki adatok és egyéb részletek is.
Marquez egyszerűen nem adja fel: negyedszerre is megpróbálta azt a manővert, amivel már háromszor kudarcot vallott. Tegyük hozzá, nem is volt más lehetősége, mert a tegnapi futam a legdurvább Moto3-csatákat idézte.
Rossi behúzta az első szabadedzést, de a második körben Marquez begyújtotta a rakétákat. Úgy fest, idén is nehéz lesz elvenni tőle a vb-címet.
Mintha csak forgatókönyv szerint zajlanának a legjellemzőbb többjárműves balesetek: a sofőr balra fordul, mit sem törődve vele, hogy szemből motoros érkezik, és már meg is van a baj.
Tavaly ősszel mindenki fekete bárányként kezelte, csapata hátat fordított neki, most azonban ismét lehetőséget kapott, és élt is vele. Egyelőre nincs ellenfele a balhés olasznak.
Sok magyar - és több tízezer külföldi - motoros vesz évente pályamatricát hazánkban, és szezononként nagyjából ötödével nő a számuk. Az összesítésből is kiderült, hogy melyek a motorosok kedvenc hazai útjai.
Messziről úgy fest, mint egy európai naked, de hangtalan motorja nyomatékosabb bármelyik cirkálóénál. Ha ez se győzne meg, még mindig ott van a titkos ütőkártya, az utánozhatatlan hatótáv.