A versenysportban jól ismert Rekluse cég Radius X tengelykapcsolóját építik a pillekönnyű, 44 lovas masinákba, ezáltal a vezetőnek nem kell kuplungolnia elinduláskor, illetve megálláskor. A rendszer további előnye, hogy hirtelen fékezéskor sem tud lefulladni a motor, azaz vészhelyzetben is irányítható marad.

husqvarna-rekluse-kuplunggal-21348
A Rekluse Radius X mentesíti a vezetőt a kuplungolás nyűgjétől, és nagyban megnöveli a tengelykapcsoló élettartamát

Egyelőre nem derült ki, hogy mennyivel kérnek többet a Rekluse-tuningos Huskykért, mindenesetre maga a szerkezet külön is megvásárolható, azaz a régebbi Husqvarnákba is beépíthetik a tulajdonosok, már ha megér nekik 160-170 ezer forintot, hogy városban araszolva ne kelljen folyton csúsztatniuk a kuplungot. Persze a kényelmen kívül egyéb előnye is van a Radius X-nek, tudniillik a cég mérnökei szerint sokkal pontosabban működik, mint ahogy a vezető oldaná és zárná a hajtást, azaz kisebb hőterhelés éri a lamellákat, és ezáltal hosszabb életű lesz az alkatrész.