Marquez okult a Rins, illetve Dovizioso elleni utolsó körös csatákból, és ezúttal egy szakállas trükkel biztosította be első helyét. Újabb győzelmével gyakorlatilag a vb-cím sorsa is eldőlt.
Tegnap 12 órás hosszútávú versenyen vett részt két hazai mopedes csapat - mindkettő Babetta 210-zel vágott neki a fél napon át tartó futamnak. Az apró gépek hazájában győzték le a helyi motorosokat.
Már a rendőrök is felemelték a hangjukat a vadgázolások kapcsán, s nem véletlenül, hiszen a héten újabb motoros szenvedett balesetet egy elé kiszaladó muflon miatt.
Néhány márka egyszerűen szárnyal, míg a korábbi nagy nevek csak szenvednek az európai motorpiacon. Ez különösen azért furcsa, mert összességében messze több motort adtak el 2019-ben, mint az előző években.
Röviddel a hivatalos bemutatót megelőzően kiszivárgott néhány kép az új Honda CRF1100L Africa Twinről, mely - többek között - új, Euro5-ös erőforrással, módosított külsővel és szerényebb tömeggel készül a hódításra.
Nem mindennapi eseménynek lehettek szemtanúi Tavullia lakosai, miután a kilencszeres MotoGP-világbajnok Valentino Rossi tett egy karikát szülővárosában az aktuális versenygépével.
Fegyelmit ért az M7-esen levideózott két motoros játéka - kő-papír-ollóval akartak eldönteni valamit menet közben, s az ORFK szerint ilyet nem lehet csinálni.
Lassan befejeződik az M2 négysávossá szélesítése, s ezzel párhuzamosan elkezdődik a jórészt uniós forrásból készülő M30 kivitelezése is.
Korábban egyszerű hoaxnak tűnt, hogy valóban visszatérnek a pörgős 250-esek, pedig most már tényként kezelik az új Kawasaki érkezését. Elképesztő teljesítményadatokról szólnak a hírek.
A hosszúra nyúlt nyári szünet után már alig várta a komplett EC-mezőny, hogy újra motoroktól legyen hangos a béri pálya, és nem is volt hiány izgalmakban. Brenner Ádám beszámolója a helyszínről.
Úgy tűnik, Ewan McGregor és Charley Boorman filmjében főszerephez jut a LiveWire, legalábbis erre utalnak azok a képek, amik az amerikai AdventureMotorcycle oldalon jelentek meg.
Pazar gépeket vitt a Honda Európa legklasszabb motoros rendezvényére, hogy megünnepeljék a sornégyes CB750 ötvenéves jubileumát és bemutassanak néhány vagány CB1000R-átépítést.
Már a féktáv elején látszott, hogy túl bátor a manőver. Tiszta szerencse, hogy mindketten sérülés nélkül megúszták, de sajnos ezzel nem ért véget a történet.
Két motor és két ember gyakorlatilag bárhol tanyát verhet a nemrég bemutatott furgonnal - tisztán látszik rajta, hogy a tervezők is motorosok voltak.
Még a zsúfolt augusztus baleseti statisztikái is javulást mutatnak, azaz csökkent a személyi sérüléses balesetek száma az országban, de a motorosok nem szerepeltek valami fényesen.
Változatos, izgalmakkal teli hétvége van Bálint mögött, aki a szombati, esős futamon csak a biztos célba érésre összpontosított, majd vasárnap begyújtotta a rakétákat.
Egyre jobbak és sokoldalúbbak az A2-es gyorsasági motorok, de kérdés, hogy mit tudnak éles helyzetben, versenypályán? Chrobák Jani alaposan kifaggatta a régi-új félliterest.
Közeledik a Continental Safety-Hungary újabb ingyenes nyílt napja - menjetek, gyakoroljatok egy jót és vértezzétek fel magatokat hasznos tudással!