Mivel a folyton jól értesült Young Machine osztotta meg, lassan elhihetjük, hogy a 21-es keréken futó nagyendurók reneszánsza után most a negyedliteres sportmotorok jönnek, s azok közül is a Kawasaki robbant majd elsőként. A pillekönnyű, soros, négyhengeres gép érkezése gyakorlatilag borítékolható, de az még kérdéses, mit is tud majd az új erőforrás.

kaeasaki-zx-25r-2020-23087
A sok találgatás mellett egy dolgot már biztosan tudunk róla: nem lesz Euro5-ös változat belőle. Tiszta nosztalgia, hogy húsz év után megint használt, japán belpiacos sornégyesekre vadásznak majd az európai motorosok...

Már-már utópikusnak tűnik, de a japán újságírók szerint rögtön kétféle változat, ZX-R és RR kerül a szalonokba, előbbi 46, míg az izmosabb kereken hatvan lóerővel! Elsőre túlzónak tűnik a hatvantagú ménes, de belegondolva, hogy az éppen 30 éve megjelent ZXR250 is több mint negyven lóerőt tudott, nem is annyira földtől elrugaszkodott terv a kereken hatvanlovas határ elérése. Akárhogy is, az október 24-én kezdődő Tokyo Motorshow után többet tudunk majd, ugyanis a hírek szerint ott leplezik le a Kawasaki új gyorsasági modelljét.