Kiosztották a Motorcycle News Bike of the Year Awards díjait, ahol a robogók és az ötszáz köbcenti alatti motorok kategóriájában is Honda győzelem született.
Tizenöt éve nem volt rá példa, hogy a motorvezetők lényegesen több balesetet okozzanak a robogósoknál, de az utóbbi idők számai arra utalnak, hogy megint „átvesszük a vezetést”.
Ismét kapható lesz a valaha épült talán legsportosabb robogó, a térhálós vázzal, pörgős egyhengeressel és függőcsapszeges kormányzással csábító Italjet Dragster.
Október 12-től a komoly bírsággal büntetik a vezetés közbeni mobilozást Romániában, mi több az okoseszköz navigációját sem kezelhetik a vezetők, így a motorosok sem.
Idén utoljára léptek pályára a Chrobák Motorsport Egyesület versenyzői, hogy megmérkőzzenek a futamgyőzelemért és a bajnoki címért. Nem is volt hiány trófeákban.
Izgalmas, új elgondolás szerint felépített standdal és számos érdekességgel várja vendégeit a BMW a november 5. és 10. között zajló EICMA-n. Aki nem jut el Milánóba, élőben követheti a leleplezéseket.
Biztosra mennek a Harley-nál, és amíg nem tisztázzák, pontosan mi a hiba, nem készítenek újabb példányt a LiveWire-ből. Egyelőre csak az biztos, hogy nem a motorral van gond.
Egy védhetetlen közlekedési helyzetet, illetve az abból fakadó ütközést osztotta meg saját csatornáján a rendőrség. Nem véletlen, hogy egyre többet ostorozzák a sofőröket a motorbalesetek miatt.
Két tehetséges és elszánt fiatalemberen múlt, hogy létrejöhetett az ország talán egyetlen olyan tanintézménye, ahol piacképes tudást sajátíthatnak el a motorszerelőnek tanuló fiatalok.
Ezúttal nemcsak felkavarta az állóvizet, hanem egyenesen bombát dobott a Retró-tóba a Triumph. Egyszerűen parádés lett az új Scrambler, és talán pont ezért feltűnő az a néhány apró, de bosszantó hibája.
Bárcsak minden alkatrészt úgy válthatnánk ki a motorban, mint a nagy és nehéz ólomakksit a pillekönnyű, karcsú Li-ion telepre. Most díjazták a technológia közel százéves feltalálóit.
Ritka alkalom, hogy egy bőrruhás fazon kapjon ilyen komoly állami kitüntetést. A híres világjáró, Nick Sanders annyit motorozott életében, hogy arra a királynő is felfigyelt.
Bármilyen utópikusan is hangzik, az EU döntéshozói szeretnék tíz év alatt felére csökkenteni a halálos balesetek számát, 2050-re pedig teljesen kizárni a tragikus ütközéseket az utakról.
Megjelent a harmadik előzetes is a japánok új, feltöltős csupaszmotorjáról, de mit sem ér, hisz' egy szemfüles forgalmazó idő előtt kibontotta a meglepetést.
Hónapok óta beszédtéma, hogy milyen módon viszonyuljanak a hatóságok az egyre nagyobb számban közlekedő elektromos rollerekhez. Nos, hamarosan módosul KRESZ, és helyreteszik az apró járgányokat.
Egészen biztos, hogy - legalább - egy KTM Duke érkezik az EICMA-n, de a beharangozóból nem derül ki, hogy az átdolgozott 390, az új 890 vagy a még sosem látott, kéthengeres, ötszázas lesz-e a meglepetés.
Ma már a legtöbb motorgyár robotizált, és inkább összeszerelő üzem, mert a különböző alkatrészek beszállítóktól érkeznek a szalagok mellé. Íme, az ellenpélda: valódi férfimunka a gépek mellett.
Míg az autóknál több mint egy évtizede elterjedtek a vetített kijelzők - angolul head up displayek -, a motorfejlesztők egyelőre nem találták meg a jó technológiát. Talán a Honda rendszere most beválik.