Évszázados története van már a motorláncoknak, ám mindeddig nem sikerült gondozásmentes konstrukciót alkotni. Most az M Endurance-ban egyesülhet a kardán- és lánchajtás összes előnye.
Idejekorán leleplezte a Triumph első 2021-es modelljét, pontosabban annak prototípusát. Mi tagadás, jól néz ki, de a helyzetet bonyolítja, hogy a legerősebb kategóriában kell helytállnia az új Tridentnek.
Fejenként hat-hat büntetőpontot osztottak ki a zsaruk a Balcsi felé tartókra, akik a leállósávon tolakodtak előre. A szabályos sofőrök tapsoltak, a többiek bosszankodtak és csengettek.
Bő 190 kilós menetkész tömeggel és több mint 120 lovas teljesítménnyel érkezik a kívül-belül megújult CBR600RR. Sajnos első körben csak az Ázsiai piacon lesz elérhető.
Két-három sportmotor kijönne az árából, de így is biztosan lesz vevő a mindössze 46 darabos mennyiségben készülő, Petronas-fényezésű Yamahára. A VIP-belépős MotoGP-kaland már csak ráadás.
Újabb pályával gyarapodott az ország, igaz, némi üröm az örömben, hogy nem mindenki motorozhat rajta. A tilalom oka most is a zajkorlátozás, ami ezúttal elég szigorú lett.
Bálint már úton van a francia pályára, de közben sötét fellegek gyülekeznek felette – úgy tűnik, hogy cseh csapata mégsem lesz ott a versenyen. Van remény az indulásra, de még semmi nem biztos.
Könnyebben, kisebb erővel dönthető, egyben hatékonyabb felfüggesztésű motort szeretnél? Ennek egyik legjobb módja, hogy faragj le néhány kilót a rugózatlan tömegből – ebben segít a szénszálas felni.
Valószínűleg soha nem volt még találóbb a „meglepetésgyőzelem” kifejezés, mint tegnap, a Stájer Nagydíjon. Igazi tippmixgyilkos eredmény született a Red Bull Ringen.
Ha nem lenne olyan sok crossover és túraenduró, szinte minden világjáró túrasportmotorokra voksolna. Azok között pedig elég erős etalon az R 1250 RS, már ha megtaláljuk rajta a helyünket.
A folyamatok biztatóak, de korai még örülni – nagyjából így foglalható össze a világ motorpiacának nyári teljesítménye. Az viszont nagy szó, hogy itthon a leállások dacára sem csökkent az eladott motorok száma.
Éppen fél évszázada nyitott meg a Gázvezeték utcai salakmotor-stadion, ahol ma délután rendezik a salakmotorosok 45. Debreceni Nagydíját. Igazi világsztárokat láthatunk, beleértve Adorjánt is.
Már csak két alkalommal lesz lehetőséged idén a Slovakiaring nyílt napján motorozni, ahová ráadásul most kedvezményes áron válthatod meg belépődet. Ne maradj le, ha pályázni szeretnél!
Felemásan indult szezon ide vagy oda, nem marad el a túramotorosok immáron hagyományosnak nevezhető, nemzetközi találkozója, a MAKOT. Íme, a 2020-as rendezvény helyszíne és programjai!
Készen áll a Yamaha a kihívásra, hogy méltó ellenfelet dobjon piacra a 390 Adventure és a G 310 GS ellen – nyilatkozta Fabrizio Corsi. Lehet, hogy már idén láthatjuk az újdonságot?
Újabb fordulójához érkezett az utánpótlás-nevelés egyik fontos hazai bástyája, a CEM Cup. Ezúttal a Cseh és Szlovák bajnokság helyszínén csapott össze az egyre népesebb, immáron közel húszfős mezőny.
A Doctor bírálta az agresszivitást és a sport veszélyességét, no meg óvatosan odaszúrt Zarcónak is. Lehet, hogy ezen bukik el a szinte készpénznek vehető, hároméves Petronas-szerződés?
Lassan a nagyrobogókon is szárnyak lesznek, olyan bátran szórják a műanyag füleket a tervezők a különböző kategóriájú motorokra. Ezúttal a 2021-es Tuonón bukkantak fel a különös aerodinamikai elemek.