Jót tett neki az YZF-R-technika: fürgébb, mint valaha, és autópályán sem fogy ki a szuszból.
Egykor a fennmaradása is kétséges volt, de most újra fejlődik a legendás Royal Enfield.
Érdekes motorral rukkolt el a gyár a márka születésének 100. évfordulójára.
Tízezer kilométer aszfalton és terepen a Malaguti szupermotójával.
15 éven belül eltűnhetnek az új, benzines járművek az utakról, de úgy tűnik, lesznek kivételek.
Reszkethet Quartararo és Marquez: egy-két év, és új kihívóval kell megmérkőzni a bajnokoknak.
Ingyenes pályamotorozás, terepezés és szlalomverseny a Hungaroringen.
Gyorstöltés és gigászi telepek helyett cserélhető akksik jelenthetik a megoldást.
Pont olyan nehéz, mint az ezres, viszont gyengébb annál. Ennek dacára sikeres lehet Európában.
Hivatalosan NT1100A és D lesz az új modellek neve, derült ki a szabadalmi bejegyzésből.
Ezentúl „bonyolultabb” lesz a gyorshajtás: maga a jármű akadályozza meg, hogy szabálytalankodj.
Nem a pályán dőlt el a győzelem sorsa a hétvégi nagydíjon.
Még csak szeptembert írunk, de máris öt nagy horderejű változás történt idén.
Az ifjú pilóta 1:58-as időket fut, pedig csak most ismerkedik az új géposztállyal.
Példátlan sikersztori: néhány esztendő alatt világelső lett az új márka.
Könnyű, 90-nel hasít és egész héten ingázhatsz vele töltés nélkül.
Közös túrát szerveztek a brixtonosok, hogy együtt járják be a legszebb spanyol vidékeket.
Attól, hogy beköszöntött a szeptember, még nincs vége a szezonnak – jönnek a „déli” túrák!