Hasznos felszerelések és spéci abroncsok azoknak, akik télen sem teszik le a vasat.
Változott a Btk., csak kivételes esetben ússzák meg pénzbírsággal a visszaesők.
Erősebb az új Katana, de nem ez a lényeg, hanem a megjelenés és az új vezetéssegítő rendszerek.
Lehet, hogy drága és vannak könnyebb gépek, de az tény, hogy ez egy gyönyörű vas.
Változott a technika is, de a legnagyobb durranás az új, jubileumi fényezés.
Meglepő formaterv, és ennél is durvább, hogy milyen sorkettes kerülhet az újdonságba.
Csapatban és egyéniben, GP-n és Superbike-ban is diadalmaskodtak a hangvillások.
Újabb felvétel a budapesti utakról: messziről látszott, hogy nem jó ötlet kikerülni az autót.
Bázisugrás és freestyle motocross egyszerre? Tom Pages nem aprózta el a mutatványt.
Több mint kétmillióan látták az első részt, így nem volt kérdéses, hogy jön a folytatás.
Alig egyéves a márka, de máris terjeszkedik: érkeznek az izmosabb modellek.
A lényeg változatlan, de a friss WP felfüggesztéstől gyakorlatilag új motor lett a Duke-ból.
Akkor lesz hosszú életű a szerelés, ha rendszeresen ápoljuk és figyelünk a tárolására is.
Már tíz rugóért is lehet sisakot venni, de az FIA tagjai szerint ez is sok – tettek is ellene.
Kívül-belül megújult a kategória legkönnyebb modellje, a TMAX.
Nyolc nap Portugáliában, az USA-ban és Costa Ricában a cruiserek rajongóinak.
Nagy pályán, biztonságos körülmények között fejlődhetnek a jövő motorosai.