Mai szóhasználattal élve, streetfightereknek hívnánk őket, s hatalmas sztrárok lennének, hiszen hasonló csoportos mutaványok -egyelőre- nincsenek idehaza.
A szalagkorlát életet menthet. Az állítás igaz az autósokra, ám egy motorosnak az életébe kerülhet.
Pótolva a hiányosságot, felpakoltuk a 2006-os Honda modelleket a hátterek közé. Jó nyálcsorgatást!
Rossi végre kipróbálhatta a 2006-os Yamaha YZR-M1-et.
Vannak motorok és vannak quadok. A kettő között pedig ott a BrudeliTech járműve, a Brudeli 625L.
Szeretjük ezt a 125-öst. A régebbi modellel öröm volt karikázni a Hungaroringen, lássuk hát, mik változnak jövőre az RS-en.
Milánóban az MT-03 két mutánsa debütált a nagyközönség előtt.
Manapság már nem elég a szuper jelző. A Ducati egyből, egy hipermotóval rukkol elő.
Talma és managere 1+1 éves szerződést írt alá az olasz csapattal San Marinóban. Ha jövőre az első háromban végez, 2007-ben 250-esre ülhet.
A Honda a Milánói Motorszalonon mutatja be a 600-as SE-t.
A Suzuki Motor Corporation Magyarországon forgatta a nemrég bemutatott GSR-600 GSX-R 600-as, illetve 750-es, valamint a GSR-600as motorok új reklámfilmjeit.
Bővült Talma támogatóinak köre.
Új szolgáltatással bővült oldalunk, aminek reméljük örültök...ha már a vasat el kellett tenni télire.
Mi lenne, ha egy Hayabusa motort szerelnénk egy autóba? És mi lenne, ha mindjárt két blokkot raknánk bele?
A Yamaha a Tokió Motorshown mutatta be a V-Max tanulmányt.
A 39. Tokió MotorShow-n a Honda egy újabb koncepció motorral rukkolt elő.
„A jó még jobb lett!” – ezzel a mondattal kezdődik a Honda CBR600RR brosúrája. Kíváncsiak voltunk, hogy valóban jobb lett-e az új modell?
Este 7 óra. A repülő lassan kigördül a kifutóra. 2 óra az út Párizsig, ahol másnap a gyártók legújabb modelljeiket prezentálják a sajtónak.