A hétvégén bombasztikusan nyitott a Superbike VB Qatarban. Mindkét futamon négy különböző márka motorja végzett az élen.
Az Aprilia Közép-Kelet-Európai Regionális Központjának megnyitóján csapatbemutatót tartott a Team Toth Hungary.
A Supermoto VB-n induló Molnár Tamás első ízben tesztelhette Suzukiját, és megismerkedett a csapattal.
A Team PSG-1 Kawasaki csapat befejezte a szezon előtti első és egyben nagyon átfogó tesztet, ahol az új ZX-10R Superbike motort tesztelték.
Az idei évben új, minden eddigitől eltérő magyar szervezésű nemzetközi motorverseny sorozat kerül kiírásra.
Talmácsi Gábor személyesen is megismerkedett új csapatával.
A Z1000 nagytestvére jövőre debütálhat a nagyközönség előtt.
Hatodik működési évéhez érkezett a klub, mely a 2006-os esztendőt az eddigieknél is nagyobb „durranássá” szerertné tenni.
Elképesztő, amit az új Yamaha R6-os produkál. 17.500. Hatszázas motor ennyit még nem forgott. De mennyi is az a 17.500 pontosan?
Itt az ideje a szavazásnak. No nem a fideszre vagy az mszpre kell voksolni, hanem az általatok feltolt félezer videóra.
Elszánt azúrkék tekintet, kihívó, karakán megjelenés. Állítólag jó a szövege, rámenős.
A Ziamag januári számában kiderült, a hideg téli estéken ki tudta saját fantáziája szerint a legjobban feltuningolni a Suzuki GSX-R-t.
A Honda, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Suzuki, és Yamaha gyárak 2006-os MX modelljeit Spanyolországban `ugrasztották` össze.
Loca, a már Valenciában is használt RSV-jét próbálgatta, Imi pedig még mindig a sztandard motorral, de új alkatrészekkel rótta a köröket.
Köztudott dolog, hogy a Doktor úr szereti a sárga színt. Olyannyira, hogy 2006-ban az egész Yamaha csapat ebben a színben fog virítani.
Tamás jövőre a Luxperformance Suzuki csapatnál fog versenyezni, melynek a Bologna mellett található Totti Motorsport az új tulajdonosa.
A formabontó Ziamag virtuális tuning pályázatot hirdet. A nyertes egy bukósisakkal gazdagodik.
A Gyorsasági és a Motokrossz után, a Supermoto Világbajnokságon is lesz kiért szorítanunk.