Talmácsi Gábor:
„Örülök, mert sikerült előre lépnünk. A motor erősebb, mint Qatarban volt, de továbbra is keményen kell dolgoznunk. A mai eredményeket egyedül értem el, nem kellett szélárnyékban mennem, ami nagyon sokat számít. Holnap új alkatrészeket fogunk kipróbálni és tovább dolgozunk, a már ma is sokkal jobb hátsó futómű-beállításon.”
Tóth Imi:
„Nekem nagyon tetszik ez a pálya, és ha mindent sikerül beállítanunk, akkor király lesz rajta motorozni. A délelőtti futómű gondokat az időmérőre nem sikerült megoldanunk. A hátsó rugózásom nagyon puha volt és emiatt néhány kanyarban kisodródtam. Ez főleg kigyorsításkor jelentett gondot, leginkább azon a helyen, ahol a pálya lejt. Holnap keményítünk a hátulján és a helyzet várhatóan nagyon sokat fog javulni. A vállamat most nem úgy kötötték be, ahogy eddig, mert az edzés előtt akupunktúrás kezelésen voltam. Ez mondhatni lezsibbasztotta a vállam, viszont így jobban megterheltem a nyakam. Holnap inkább a szokásos „csomagolást” kérem.”
Roberto Locatelli:
„Az a rugózás, amivel reggel mentem, tökéletesen elég volt a harmadik helyre, de a történet mintha ott megállt volna. A kvalifikáción nem jöttek a jobb idők és gondolkodóba estünk a futómű-specialistával. Nincs gond, csak további finomításokat vagy egy teljesen más beállítást kell eszközölnünk, hogy gyorsabban menjek.”
125 cc:
1. Bautista (Aprilia)
2. Pasini (Aprilia) +0.350sec
3. Corsi (Gilera) +0.618sec
4. Faubel (Aprilia) +0.689sec
5. Kallio (KTM) +0.848sec
6. Talmácsi (Honda) +0.874sec
7. Simon (KTM) +1.087sec
8. Nieto (Aprilia) +1.264sec
9. Olive (Aprilia) +1.394sec
10. Pesek (Derbi) +1.457sec
23. Tóth (Aprilia) +3.209sec