Zéró emisszió, maximális sebesség. A Faster rendezőjének új filmje.
Végre valahára itt a Honda csúcsmodelljének szériaérett változata. A spanyolországi menetpróba minden korábbi kérdést megválaszolt…
A Magyar Motorsport Szövetség megtartotta 2009. évi díjkiosztóját, ahol átadták az Év Sportolója díjat is.
Ahogy közeledik a szezonkezdet, úgy rajzolódik ki az új kategória végleges formája.
Még néhány év eltelik mire hozzászokunk, hogy nem az afrikai oázisok és tevekaravánok képe fogad minket a Dakar összefoglalókban. Mégis, az idei verseny bebizonyította: a szervezők évről-évre egyre jobb viadalt hoznak össze a dél-amerikai kontinensen is.
Bitti a híresztelésekkel ellentétben 2010-ben is folytatja a versenyzést.
Kevesebb jut reklámra és fejlesztésre – panaszkodnak a motorgyártók, de azért unatkozni 2010-ben sem fogunk…
A magyar alakulat nélkül kezdődik el a 2010-es Moto2 idény.
Klasszikus forma, egyszemélyes nyereg és matt fekete fényezés. A fél évszázados múlttal büszkélkedő Sportster modellcsalád legújabb tagja egyáltalán nem olyan félelmetes, mint azt külseje alapján gondolhatnánk.
A fiatal magyar tehetség, Sebestyén Péter 2010-ben a Loncin Racing Team versenyzőjeként áll rajthoz a MotoGP 125cc géposztályában.
Olaszország mindig is élen járt a motorozás népszerűsítésében, és a motoros érdekvédelemben. Legújabb intézkedésük is ezt a célt szolgálja, egy a motorosok sérüléseit csökkentő, rugalmas szalagkorlát felszerelésével.
Meglepő bejelentést tett közzé honlapján a Magyar Autóklub. A szervezet, a január elsejétől érvényes új közlekedési szabályok elhalasztását kéri.
A Dorna és a FIM megállapodott egymással, így hivatalosan is bejelentették, hogy 2012-ben visszatér az ezer köbcentis kategória.
Portimao, a Superbike VB sorozat utolsó fordulójának helyszíne adott otthont a trónkövetelő szupersport gép nemzetközi bemutatójának. Onboard videóval!
Talmácsi Gábor kipróbálta új Moto2-es motorját Valenciában. 50 kört teljesített.
A kétütemű 250-eseket leváltó Moto2 kategória első összevont tesztjére került sor tegnap, az MotoGP évadzáró helyszínéül is szolgáló pályán, Valenciában.
Jövő januártól, kizárólag a tételes javítási számla beadása után, és annak értékében folytatja le a biztosító a sérült járművek kárrendezését.
Van abban valami gyanús, amikor egy gyenge teljesítményt nem utólag magyaráznak, hanem előre elnézést kérnek érte.