Talmácsi Gábor ma délelőtt az egyik gyorskörében – a telemetria adatokat alapján 191,8 km/h-s tempónál – elesett.
Hosszú szünet után ma újra motorra ült Talmácsi Gábor, hogy az átalakított CBR600-as edzőmotorjával megkezdje a felkészülést az idei vb-re.
Honfitársunk a BMW-Wilbers csapat színeiben indul a német Superbike bajnokságon.
Az MX1 mezőnyben Lécz Gergő és Czúni László, az MX2-esek között Déczi Balázs és Marosi Dávid küzd Suzukival a 2010-es szezonban.
Létezik -e kívánatosabb dolog egy izgalmas sportmotornál?
Japánban – akárcsak a világ minden táján – a gyárak úgy vágták meg költségvetéseiket, mintha maga Hattori Hanzo intézkedett volna az éves értekezleteken.
Úgy tűnik, a Doktor ott folytatja 2010-ben, ahol tavaly abbahagyta.
A Reitwagen BMW Team gyári támogatást is kap a felkészüléshez.
A Doktor folyamatosan javuló időket futott.
A szaktárca várhatóan márciustól fogja drágítani a havi és éves matricák díját.
Előreláthatólag később készül el a Moto2 versenymotor, így Talmáék úgy döntöttek, hogy saját edzőmotort építenek.
A Honda Hungary lerántotta a leplet a VFR 1200-ról.
Zéró emisszió, maximális sebesség. A Faster rendezőjének új filmje.
Végre valahára itt a Honda csúcsmodelljének szériaérett változata. A spanyolországi menetpróba minden korábbi kérdést megválaszolt…
A Magyar Motorsport Szövetség megtartotta 2009. évi díjkiosztóját, ahol átadták az Év Sportolója díjat is.
Ahogy közeledik a szezonkezdet, úgy rajzolódik ki az új kategória végleges formája.
Még néhány év eltelik mire hozzászokunk, hogy nem az afrikai oázisok és tevekaravánok képe fogad minket a Dakar összefoglalókban. Mégis, az idei verseny bebizonyította: a szervezők évről-évre egyre jobb viadalt hoznak össze a dél-amerikai kontinensen is.
Bitti a híresztelésekkel ellentétben 2010-ben is folytatja a versenyzést.