A Suzuki GSX-R750 frenetikus blokkja az idei évtől egy csinos csupaszmotorban is szolgálatot teljesít. Végre...
A Crazy Evils és DftFmx szervezésében második alkalommal is megrendezésre kerül a We love Dirt, ezúttal Cegléden.
Egy kétnapos lengyelországi tesztút keretein belül mi is kipróbálhattuk a Yamaha legnagyobb túraenduróját. Brutális…
Hétfőn elkezdődött a hivatalos kvalifikáció a Man szigeti TT-re.
Több mint kétszáz kilós tömeg, hetven lóerővel: az adatok alapján aligha nevezhetjük versenymotornak...
A hírek szerint a patinás olasz gyártó lefelé bővítené a kínálatát.
Az RSV4 sikere után nem lehetett kérdéses, hogy a tiniknek is készítenek egy változatot a világbajnok motorból.
A válság továbbra is tart, már ami a motoreladásokat illeti.
Ballagásra nem megyünk pizsamában, motorra nem ülünk papucsban.
Az idény előtt senki nem gondolta, hogy a Ducati ekkora előnyben lesz a többi gyártóval szemben.
Több erő, pontosabb futómű és méregdrága technika a taljánok új sportmotorján.
Emlékezetes történet végére értünk: a tartósteszt S1000RR visszakerült a BMW Magyarországhoz. Íme a nyergében szerzett tapasztalatok összegzése.
Versenysisakban is leteszteltük a motoros füldugót, méghozzá egy csupaszmotorral, amin eléggé fúj a szél...
2:05.5-ös köridő és egy harmadik hely Brnóban - egyre erősebb Prop-tech Honda.
Izgalmas, európai naked gépre vágysz? Ezt a motort neked találták ki!
Személyre szabható motorok, tele elektronikával. Kawasaki KX250 és 450.
Május 21-én rendezték az amatőr kupasorozat második futamát a Foktő-Kalocsai repülőtéren.
Szinte hajszálra ugyanaz, mint a VFR800F, a Crossrunner mégis önálló személyiség. A Honda újoncát Spanyolországban próbálhattuk ki.