Mind az öt magyar versenyző letette a névjegyét az erős, nemzetközi mezőnyben. Ugyan a pontszerzés csak Tóth Iminek sikerült, de a többi pilóta köridejét és kitartását látva nem lehetett okunk panaszra - büszkén lobogott a magyar zászló a tribünön, és a hazai szurkolók "törzshelyének" számító C szektorban.

Brno

Vasárnap délelőtt először a Superstock 1000 mezőnye vágott neki a tizenkét körös távnak, Győrfi Alen a 24. helyről kezdhette meg a viadalt.

Brno

Jól sikerült a rajt, több versenyzőt is megelőzve a célegyenes végén kb. huszadiknak fordult Alen, bár a széles brnói aszfaltcsíkon ezt szemre elég nehéz volt eldönteni, mivel egymás mellett hárman-négyen is elfértek az első kanyarban.

Brno

Alen köridejei egyre javultak, a versenytáv harmadánál már a régóta várt pontszerzés is elérhetőnek tűnt, de sajnos két körrel a vége előtt a célegyenes utáni jobbosban Győrfi hatalmasat bukott, és feladni kényszerült a versenyt.

Délben rajtolt el a Superbike mezőnye, a rajtrácson a külföldi sztárok mellett ott volt Kispataki Viktor is, jó volt látni a 13-as rajtszámú motort az erős, világszínvonalú mezőnyben. Viktor jól jött el a rajttól, de sajnos már az első kör végén egyértelműen látszott, hogy a hosszú egyenesekben a privát Honda nem veheti fel a harcot a gyári támogatású motorokkal, végsebességre 15-20 kilométeres hátrányban volt Viktor a többiekkel szemben, ami a pálya utolsó harmadában óriási hátrányt jelentett.

Brno

Kispataki egyenletes köröket teljesítve célba ért a húszkörös első futamon, a 19. helyen intették le a magyar versenyzőt, a műszaki gondokkal küzdő Guintoli előtt. A második futamban az óriási hőség miatt többen is hibáztak, szerencsére Viktor talpon tudott maradni, és tovább tudott faragni a versenyben futott legjobb köridején.

Brno

A bukások miatt megfogyatkozott mezőnyben Kispataki stabil 2:04-es köröket futva a 15. helyen ért célba, vagyis megszerezte első Superbike világbajnoki pontjait!

A Supersport futamon a Team Tóth motorjai (Tóth Imi és Chrobák Jani) illetve Kurucz Feri Mol Dynamic-os Yamahája is ott volt a rajtnál, Imi a 21., Chrobák a 26., míg Kurucz a 35. helyről várta a startot.

Brno

Jól rajtoltak a magyar versenyzők, Tóth Imi 5-6 helyet előrelépett az első kanyarig, és Chrobák is jó tempóban jött el a rajtrácsról, de sajnos az első körben kilökték a pályáról, így a mezőny végéről, fél körös hátrányból kellett nekivágnia a futamnak. Nem szegte kedvét az esés, körönként 2-3 másodpercet hozott a mezőnyön, és saját legjobb edzésidejét is megjavította, így a végén hármat előzve a 22. helyen zárt. Tóth Imiék a nagy meleg ellenére puha hátsó gumit választottak a versenyre, ezzel a futam első felében Imi komoly tempót tudott menni, és ez elég volt a 13. hely megszerzéséhez.

Brno

Kurucz is jól kapta el a rajtot, és a verseny első felében az orosz Blokhinnal volt nagy csatában, legjobb köreiben az edzésen futott 2.10.6-os idején is tudott 1-2 tizedet javítani. Tucatnyi kieső volt a balesetek és műszaki hibák miatt, és Kuruczot is megviselte az óriási hőség, ezért a verseny utolsó harmadában már nem tudott olyan határozott köröket futni, mint közvetlenül a rajt után, a 35. helyről startoló versenyző végül huszonötödikként ért célba.