Az RSV4 sikere után nem lehetett kérdéses, hogy a tiniknek is készítenek egy változatot a világbajnok motorból.
A válság továbbra is tart, már ami a motoreladásokat illeti.
Ballagásra nem megyünk pizsamában, motorra nem ülünk papucsban.
Az idény előtt senki nem gondolta, hogy a Ducati ekkora előnyben lesz a többi gyártóval szemben.
Több erő, pontosabb futómű és méregdrága technika a taljánok új sportmotorján.
Emlékezetes történet végére értünk: a tartósteszt S1000RR visszakerült a BMW Magyarországhoz. Íme a nyergében szerzett tapasztalatok összegzése.
Versenysisakban is leteszteltük a motoros füldugót, méghozzá egy csupaszmotorral, amin eléggé fúj a szél...
2:05.5-ös köridő és egy harmadik hely Brnóban - egyre erősebb Prop-tech Honda.
Izgalmas, európai naked gépre vágysz? Ezt a motort neked találták ki!
Személyre szabható motorok, tele elektronikával. Kawasaki KX250 és 450.
Május 21-én rendezték az amatőr kupasorozat második futamát a Foktő-Kalocsai repülőtéren.
Szinte hajszálra ugyanaz, mint a VFR800F, a Crossrunner mégis önálló személyiség. A Honda újoncát Spanyolországban próbálhattuk ki.
"Soha nem volt még ilyen rossz napja a rendezőknek, a versenyzőknek és a nézőknek, mint a szombati versenynapon."
Múlthétvégén rendezték az első olyan Dirt programot, ahol bárki díjmentesen részt vehetett, sőt akár versenyezhetett is. Szavak helyett beszéljenek inkább a képek, klipünkből átjön a hangulat.
Németh Kornél 100 ponttal vezeti a magyar bajnokságot a második helyezett Szvoboda Bence előtt.
A felszerelt motor mellett a képzett vezetők is kellenek a rendszer hatékony működtetéséhez.
Egyre több a rendszámos motor hazánkban, a baleseti statisztikák mégis egyre kedvezőbbek.
"Nyugi, szerintem semmi baja a fülednek... Mondom semmi baja!"