Hogyan tovább motokrossz? A lelkesedéssel és a versenyzőkkel nincs gond, már csak néhány szponzorra, no meg egy kis szövetségi lobbira lenne szükség... Startol a 2013-as idény!
Lassan írom, hogy értelmezni is tudjuk. Kétszáz-huszon-egy newton-méter...
Harmincnegyedik alkalommal rajtoltak el a két- és négykerekűek, hogy megmérkőzzenek egymással és a végtelen homokdűnékkel. A 2013-as Dakar-rali történései.
A műszaki paraméterek szinte mellékesek: gyönyörű retró vas a Hondától.
A Bosch sajtóközleménye egyszerre örömteli és elgondolkodtató...
Az új motorkerékpárok piaca tovább zsugorodott, de a jelek szerint van esély a fejlődésre, és úgy tűnik, élni is fogunk vele.
A megbízható és kedvező árú modell után itt az SM verzió.
Több mint 130 Nm már 2 600-as fordulatnál? Köszönjük, nincs több kérdés...
Ezért nem érdemes országúton kicentizni... Mák, hogy nem jobbos kanyar volt.
Versenyátlaguk gyalog is lenyomható, mégsem tudnánk követni őket: ők a triálosok, akik motorjaikkal gúnyt űznek a fizika törvényeiből.
Új név: Toth PTR Honda, és nem ez az egyetlen változás a csapatban.
A Superstock Vb után újabb kategóriákban támad a magyar csapat.
Csak úgy záporoztak a kérdések a legutóbbi cikkünk után, így kötelességünknek éreztük, hogy utánajárjunk, miként is működnek a változások a gyakorlatban.
Hozzá kell szoknunk az új nevekhez a szigeten... Itt a WK versenygép.
Négy keréken folytatjuk, jönnek a legfürgébb quadosok - krosszpályán és aszfalton.
A Triumph-nál különválasztották a túraenduró és a túramotor kategóriát.
Nagyobb, erősebb - igazán kívánatos darab.
Mostantól valódi "nagymotorral" kell bizonyítani rátermettségünket, ha korlátlan jogsit szeretnénk, de a segédmotoros pakszusra váró tiniket is érhetik meglepetések...