A 2013-as évadra datált modell tíz lóerővel erősebb blokkot kapott, az így kinyert 125 lóerő már simán versenyben van a konkurensekkel. Áttervezték a komplett hátsó futóművet, és a világjárókra gondolva egyedi, nagy teherbírású csomagtartó-rendszert illesztettek a csinos háromhengeresre.
Igencsak bíznak a hinckley-i mérnökök a gép megbízhatóságában - erről árulkodik a két év kilométer-korlátozás nélküli garancia is. A sportosabb 1050-es forgatónyomaték terén is impozáns adattal büszkélkedhet: a nagy tripla több mint száz newtonmétert szabadít a visszafogott méretű, tizennyolc centi széles hátsó gumira.
A túrázóknak jó hír lehet, hogy a csinos gyári kofferek mindegyike tíz kilóval terhelhető, így a csomagoknak legfeljebb a dobozok űrtartalma szabhat határt.