A CRF250M verzió - ellentétben a terepes előddel - már pályázásra csábít, persze nem árt, ha jó sok kanyarral tűzdelt az aszfaltcsík... A 24 lóerős egyhengeres gép mindössze 144 kilós menetkész tömeggel büszkélkedhet, így a gokartpályákon és az utcán is igazán élvezetes társa lesz az alkalmi versenyzőknek.
Természetesen elöl és hátul 17 colos felniken feszülnek a sima felületű gumik, szemben a terepgép 18/21 párosításával, és a teleszkópokat is a kisebb kerékmérethez igazították - a többi alkatrész változatlanul érkezik a bütykösgumis verzióból.
A negyedliteres enduró 1 290 000 forintért kelleti magát a Honda kereskedéseiben, így várhatóan a Thaiföldön bemutatott SM változat sem lesz riasztóan drága. Reméljük, hogy az ázsiai premier után Európában is felbukkan majd az újdonság.