Hatalmas, minden paraméterében személyre szabható műszeregység debütált a britek új nakedjein, a Street triple R és RS modelleken. A digitális és az analóg órák rajongói egyaránt elégedettek lesznek.
Támogatóként és beszállítóként is jelen lesz Igor Akrapovič, illetve csapata az idei Superbike-világbajnokságon. Új fejlesztéseikkel a Honda alakulatát segítik, hogy a japán gyár pilótái ismét a vb-címért harcolhassanak.
Ilyenkor, a leghidegebb évszak vége felé közeledve már minden motoros „elvonási tünetekkel” küszködik, így jól esik olyan hangulatos kisfilmeket nézni, mint például a Yamaha most bemutatott téli videója.
Rendhagyó díjfizetési rendszert szavaztak meg a német honatyák: ezentúl a járművek környezetvédelmi besorolása szabná meg, mennyit kell csengetni a sofőröknek. Aki régebbi gépet hajt, hét-nyolcezer forintot fizet tíz napra.
Tegnap délután zárult az idei év első WSBK-tesztje, ahol meglepetésre Savadori bizonyult a legerősebb kihívónak a komoly eséssel záró világbajnokkal szemben.
A Harley-Davidson a hagyományokhoz híven idén is megrendezi a királyok csatáját, a világ egyik legrangosabb motorépítő versenyét. A döntést szokás szerint a nagyközönségre bízzák, s ez bizony most sem egyszerű, hiszen szebbnél szebb custom gépek születtek.
A hetvenes évek GP-motorjait idéző, mégis egészen furcsa és eklektikus külsővel ruházták fel az elektromos kétkerekűből készült superbike-ot.
Az idei GP-motor bemutatóján derült ki, hogy a bolognai mérnökök egy literes superbike-on dolgoznak. Ezres, 90 fokos hengerszögű V4-es kap helyet a motorban.
A könnyűfém kerekek miatt úgy tűnhet, a legkisebb GS inkább a város, mintsem a terep királya, pedig a Gelände/Straße elnevezés ezúttal is telitalálat. Figyelemfelkeltő hasmagasság, kikapcsolható ABS és számos ötletes megoldás teszi naggyá a karcsú egyhengerest.
A DORNA véglegesítette az idei, 18 futamból álló világbajnokság menetrendjét. Nyár közepén több versenyhétvége is lesz a közelünkben.
Az őszi motorkiállításokon már megcsodálhattuk a hangvillások újdonságait, azonban áraikat mindeddig nem hozták nyilvánosságra. Most elárulták, mennyit kell leszurkolni a legfrissebb modellekért.
Ha életbe lép a szmogriadó második fokozata, a 2000 és 2005 között gyártott járműveket is kitilthatják az utakról. Megoldásként szóba jöhet az is, hogy városban 30 km/órára csökkentsék az autók ajánlott sebességét.
Bizonyára sokan emlékeznek még, hogy 2008-ban elkezdtek építeni egy motorversenypályát Sávolyon. A Balatonringből végül szinte semmi nem valósult meg, sokáig teljes csend honolt a projekt körül, most azonban úgy tűnik, valami történik.
Végre mozgás közben is megcsodálhatjuk a régóta várt, ezres CBR-t, de ez még nem minden, ugyanis a hondás alakulat mellett szinte az összes gyártó képviselteti magát az évadnyitó pályázáson.
A négyes vagy annál rosszabb környezetvédelmi besorolású autók, illetve a nagymotorok többsége ma reggel hattól nem használható Budapesten, de azért vannak kivételek.
Hosszú út vezetett az 1984-es vb-diadaltól napjaink sikertörténetéig, mely során a legendás pilóta neve szinte egybeforrt a márkával.
Harmincöt év telt el azóta, hogy a Honda bemutatta a VF modellcsaládot. A közkedvelt V4-esekből időközben csaknem két tucat különböző változat született, beleértve napjaink kedvenceit, a VFR800F túrasportmotort és a VFR800X crossovert.
Ki mondta, hogy egy robogó csak unalmas lehet? Ez a látványos gép a mai napi egyedülálló itthon, sőt a nemzetközi mezőnyben is megállja a helyét.