Nemrégiben újabb legenda távozott az élők sorából, a sokszoros világbajnok spanyol versenyző egy közúti baleset következtében hunyt el. Most úgy döntöttek, a jerezi versenypálya az ő nevét viseli majd.
A négykerekűek piaca csak kismértékben bővült, azonban a motorok jól fogytak, a ezzel a gyenge évkezdés után az egész szezon eredménye pozitívba fordult - több gép fogyott, mint bármikor az elmúlt öt évben.
Most bánhatják igazán azok a hazai drukkerek, akik nem mentek ki a közeli Ausztriába, hisz' ilyen összecsapást csak kevesek láthattak élőben, mint amilyen a tegnapi MotoGP-futam volt.
A Facebookon keresed a talált rendszám gazdáját? Nem viszel utast, mert kezdő jogosítványod van, esetleg a sikeres vizsgát igazoló papírral vezetsz? Segítünk eloszlatni a tíz legelterjedtebb tévhitet.
Tegnap a motoros mezőnynek kétszer 140 kilométert kellett teljesítenie, ahol az - éjszakai eső miatt kialakult - vízátfolyások is kihívás elé állították a versenyzőket.
Hangulatos kisfilm a legszebb európai szerpentinekről Adam tolmácsolásában. Ha kedvet kaptál hozzá, rögtön térképmellékletet is találsz a videó alatt, hogy elkezdhesd tervezni saját Alpok-túrád.
A Wuyang társasággal közreműködve jelentette meg a Honda ezt az ázsiai piacra szánt endurót, a 184 köbcentis, léghűtéses CB190X-et.
Egyebek mellett katonai motorok hagyományőrző kiállításával is készülnek a szervezők az augusztus 10. és 12. között, Kiskunfélegyházán zajló IV. Nemzetközi Oldalkocsis Találkozóra. Sok érdekes járgány gyűlik össze szerte a világból, érdemes kilátogatni.
Egyre ijesztőbb méreteket ölt a kétkeréken elkövetett bűncselekmények száma, a motorlopások mennyiségére pedig már szavak sincsenek. Gyakorlatilag négyszer annyi gépet lovasítanak meg évente, mint amennyit Magyarországra újonnan és használtan importálunk.
Egyértelműen a modellpaletta szélesítése a cél, élen az A2 kategóriájú jogosítvánnyal is vezethető, könnyű, kedvező árú motorokkal. Kérdés, hogy melyik márkanév alatt futnak majd.
Hogy lehet negyven perc alvással teljesíteni egy 24 órás versenyt? Miként zajlik napjainkban a jövő versenyzőinek felkutatása és képzése? Hogy válhat valaki profi motorszerelővé? Mindez kiderül az MZ-ről szóló bemutató második részéből.
Néhány napja ismét végzetes motorbaleset történt, ezúttal is egy útra tévedt szarvas miatt következett be a tragédia. Most arra figyelmeztetik a motorosokat, hogy miként kerülhetik el az ilyen ütközéseket.
Márkajelzés nélkül elég nehéz megtippelni, pontosan milyen motor is áll előttünk, de a szemfüles indiai fotós ügyesen kiszúrta - ez bizony az új Royal Enfield.
Évek, sőt évtizedek óta sürgetik már a kétkerekűek kedvezményes díjszabását, s most, a nagyszabású aláírásgyűjtés hatására végre kötélnek állt a talján autópályakezelő. Más kérdés, hogy ezzel nem mindegyik motoros lesz elégedett.
A forduló ugyan nem számított bele a magyar-szlovák-cseh bajnokság pontállásába, hazánk ifjú motorosai azért itt is kipróbálták magukat az erős, nemzetközi mezőnyben, és ismét dobogós helyezésekkel örvendeztettek meg minket.
Tulajdonképpen egy elhibázott taktika okozta a Honda lehengerlő sikerét Brnóban, de persze kellett hozzá az ifjú spanyol elképesztő tudása és vakmerősége is.
Egy koros veteránnal nem szokás kilométerek ezrein keresztül nyélgázon száguldozni, márpedig a MAMI-ban épített MZ250-re pont ez várt az idei 24 óráson. Megmutatjuk, mi rejlik tíz hónapon át készült, hibátlanul működő, mégis villámgyors versenygépben.
Látványos kisfilm a terepmotorozásról Tim Coleman, Lachy Andrews, valamint a két eltérő felépítésű gép főszereplésével.